نسخه چاپی

پرتغال برای ما حریف سرسختی است

مرزبان در خصوص دیدار تیم ملی ایران با تیم ملی پرتغال تصریح كرد: تیم ملی پرتغال برای ما حریف سرسختی است، چون ستارگان زیادی در اختیار دارد.

به گزارش نما، علیرضا مرزبان در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل اسپانیا که با شکست شاگردان کی‌روش همراه بود اظهار داشت: همیشه در بازی‌های فوتبال احساس مهم‌ترین عامل است و اینکه شما چگونه و با چه روحیه‌ای وارد زمین شوید خیلی اهمیت دارد. ملی‌پوشان باید احساس مردم را درک کنند و براساس آن عملکرد خود را در دیدار‌های بزرگ نشان دهند.

وی افزود: بازی خوبی انجام دادیم و حس خوبی در بازی داشتیم و توانایی بدنی شاگردان کی‌روش هم عالی بود. این بازی‌های بزرگ باید کمک کند که ما زیرساخت‌های فوتبال کشورمان را درست کنیم نباید همه چیز را به شانس و اتفاقات در فوتبال واگذار کنیم، چون همیشه شانسی با آدم یار نیست.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا شانس خوبی خواهد داشت و می‌تواند با یک برنامه‌ریزی صحیح حتی به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند. فکر می‌کنم در بازی اسپانیا حق تیم ملی ایران کسب یک تساوی بود. بازیکنان تیم ملی ایران همه نشان دادند که در یک سطح هستند و تفاوت چندانی با یدیگر ندارند گرچه بعضی از آنها در اروپا بازی می‌کنند، اما تفاوتی میان آن‌ها دیده نمی‌شود. اینکه فاصله بین بازیکنان تیم ملی زیاد نیست نکته مثبتی برای تیم است و نشان می‌دهد کی‌روش تیم یک دستی در اختیار دارد.

مرزبان خاطرنشان کرد: به نظرم باید حاشیه‌ها را کنار بگذاریم و از ریشه فوتبال خود را درست کنیم زیرساخت‌های فوتبال ایران مشکل دارد و باید در این زمینه فدراسیون و سازمان لیگ برنامه‌ریزی‌های درستی انجام دهند. من به شخصه در این زمینه می‌توانم خیلی کمک کنم چرا که سال‌ها در فوتبال آلمان کار من این بود. فوتبال ورزش صلح‌آمیزی است و باید ما هم از آن به عنوان صلح در جهان استفاده کنیم.

وی در خصوص دیدار تیم ملی ایران با تیم ملی پرتغال تصریح کرد: تیم ملی پرتغال برای ما حریف سرسختی است، چون ستارگان زیادی در اختیار دارد این تیم در بازی قبلی خود مقابل مراکش خوب نبود الان تحت فشار است پرتغالی‌ها از بازی با مراکش ناراضی بودند و این امر نشان‌دهنده این است که آنها قطعا برای پیروزی مقابل ایران ظاهر خواهند شد. تیم ملی پرتغال قطعا با انگیزه زیادی که در اختیار دارد و کار را برای شاگران کی‌روش سخت خواهد کرد، ولی ما چیزی برای از دست دادن نداریم و باید هر طور شده پرتغال را شکست دهیم.


۱۳۹۷/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...