نسخه چاپی

توضیحات مقیمی در مورد مشكلات پخش فوتبال در استادیوم آزادی

استاندار تهران با اشاره به حضور مردم در استادیوم‌ آزادی در شب بازی ایران و اسپانیا گفت: این حضور بخاطر‌ تماشای‌ تصاویر فوتبال‌ بود.

به گزارش نما، محمدحسین مقیمی‌ استاندار تهران‌ در پاسخ به سئوالی‌ مبنی بر اینکه چرا در شب بازی ایران و اسپانیا ابتدا نسبت به حضور خانواده‌ها در استادیوم آزادی‌ممانعت به عمل آمد و پس‌ از پراکنده شدن مردم درها باز شد، گفت: هیچ ممانعتی‌ برای ورد مردم به ورزشگاه صورت نگرفت و چون بازی ساعت 22:30 شروع می‌شد، ما اعلام کردیم قبل از ساعت 21 به شهروندان اجازه ورود داده شود.

وی در پاسخ به سئوالی دیگر مبنی بر اینکه چرا ابتدا شهروندان را برگرداندند و گفتند برنامه‌ای در استادیوم‌ نیست، گفت: من در جریان این موضوعات نیستم‌ ولی آنچه که مسلم‌ است قبل از ساعت 21 در‌ها باز شد و مردم وارد استادیوم‌ شدند.

استاندار تهران در خصوص تلاش برای فراهم کردن تماشای‌ فوتبال در فضای باز شهری گفت: تصمیم‌گیری در مورد این موضوعات باید در سطح ملی انجام شود و در حیطه اختیارات ما نیست؛ اگرچه در خصوص بازی ایران و اسپانیا استانداری تصمیم‌گیری کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه تجمع‌ غیر ورزشی نیاز به کسب مجوز دارد. در شب بازی ایران و اسپانیا هم دیدیم‌ که مردم جهت تماشای فوتبال اجتماع‌ کردند و به تماشای آن نشستند‌. در این شب مسابقه‌ فوتبال برگزار نشد، بلکه مردم اجتماع‌ کردند تا تصاویر مسابقه‌ فوتبال را ببینند. تصمیم‌گیری در خصوص بازی‌های بعدی‌ هم در زمان خودش انجام خواهد شد.

۱۳۹۷/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...