نسخه چاپی

كولاكوویچ به دنبال ماندن در تیم ملی والیبال؟

بازی با برزیل بود كه كولاكوویچ وقتی خودش را در بن‌بست دید ترجیح داد به بازیكنان جوان تیم ملی میدان بدهد.

به گزارش نما، تیم ملی والیبال ایران با کسب رتبه دهم به کار خود در لیگ ملت‌های والیبال 2018 پایان داد. با توجه به این که 2 سال از حضورکولاکوویچ در ایران می گذرد انتظار می‌رفت ملی‌پوشان والیبال ایران با انسجام بیشتری گام به این مسابقات بگذارند اما شروع فاجعه‌بار تیم ملی باعث شد تردیدها در خصوص این تیم بیشتر شود. در بازی با برزیل بود که کولاکوویچ وقتی خودش را در بن‌بست دید ترجیح داد به بازیکنان جوان تیم ملی میدان بدهد. تصمیمی که با توجه به محتاط بودن این مربی، مشخص بود که بیشتر برای فرار از مسئولیت شکست صورت گرفته است. چرا که شکست مقابل حریفان، ترسی نداشت و کولاکوویچ با این بهانه که بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی حضور دارند و توقعی از آنها نمی‌رود می‌توانست دیگر پاسخگوی منتقدان نباشد.

با این وجود نمی‌توان ار کنار نتایجی که تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها کسب کرده به راحتی عبور کرد. کولاکوویچ باید توضیح دهد که چگونه تیم ملی والیبال در تورنمنتی که بیشتر تیم‌ها در ترکیب‌شان از بازیکن‌های جوان استفاده کرده بودند دهم شد. او در ابتدای لیگ ملت‌ها که تیم ملی نتایج قابل قبولی کسب نمی‌کرد توپ را به زمین بازیکنان می‌انداخت و برای خودش هیچ سهمی در این شکست‌ها قائل نبود. زمانی هم که بازیکنان جوان در ترکیب ثابت تیم ملی قرار گرفتند کولاکوویچ در خصوص مسائلی به اظهارنظر پرداخت که چندان به بازی مرتبط نبود. با توجه به این مسائل به نظر می رسد کولاکوویچ به خوبی یاد گرفته که چگونه اذهان عمومی را به بازی بگیرد.

آنچه مسلم است عیار تیم ملی در رقابت‌های جهانی مشخص خواهد شد و کولاکوویچ دیگر نمی تواند بهانه‌ای برای ناکامی‌های احتمالی تیم ملی داشته باشد. زمانی که او سرمربیگری تیم ملی را بر عهده گرفت این تیم وضعیت بهتری داشت و انتظار می‌رود حداقل اگر قرار نیست پیشرفتی در این تیم صورت بگیرد دچار پسرفت هم نشود.

۱۳۹۷/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...