نسخه چاپی

پیش بینی جالب آقای بازیگر برای بازی امشب ایران و پرتغال

پیش بینی نتایج كار آماتورهاست و افراد حرفه‌ای هیچ گاه پیش بینی نمی‌كنند اما ایران تیمی غیرقابل پیش بینی است و در برابر پرتغال 2 بر 1 به پیروزی می‌رسد.

به گزارش نما، امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود گفت: در سریال "همسرایی" به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی محمدرضا وکیلی طباطبایی بازی کردم که در آن با کیانوش گرامی، شراره رخام، لیلا بوشهری، نعیمه نظامدوست و جواد زیتونی هم بازی بودم.

وی در همین راستا افزود: حسین تبریزی کارگردان همسرایی در میانه کار از گروه جدا شد و تهیه کننده دستمزد ما را پرداخت نکرد در نتیجه ما از پروژه جدا شدیم.

این بازیگر درباره برخورد تهیه کننده سریال "همسرایی" در قبال عوامل اظهار کرد: وقتی به تهیه کننده سریال "همسرایی" گفتیم که دستمزد ما را پرداخت کند او با عبارت بدوید تا پولتان را بگیرید با ما برخورد کرد. این فرد بنابر قرار داد باید دستمزد ما را پرداخت می‌کرد اما پس از 4 ماه سر درگمی دستمزد ما را پرداخت نکرد.

غفارمنش ادامه داد: اطلاعی از سرنوشت سریال همسرایی ندارم، چرا که پس از 4 ماه بازی و ندادن دستمزد بازیگری‌ام از این پروژه جدا شدم و با قرض کردن، امورات زندگی را می‌گذرانم.

وی با اشاره به قرارداد و تعهد فی ما بین در آثار توضیح داد: در قرارداد بین تهیه کننده و بازیگر، تنها تعهد تهیه کننده پرداخت دستمزد بازیگران است، اما بازیگر باید به موقع سر کار حاضر شود و سر موقع هم کار را ترک کند، بداخلاقی نکند، حاشیه نداشته باشد، مطابق با فیلمنامه بازی کند و موارد دیگری که به 50 مورد می‎رسد. در چنین شرایطی اما تهیه کننده به همان یک مورد تعهد خویش نیز پایبند نبوده و با این وجود حق به تهیه کننده داده می‌شود.

بازیگر "دردسرهای عظیم" در ادامه افزود: باید نهادی باشد که با تهیه کننده برخورد کند تا حق بازیگران و عوامل پایمال نشود، در صورت توهین از بازیگر حمایت کند و تهیه کننده ممنوع الکار شود.

وی به فعالیت‌های دیگر خود اظهار کرد: امسال فیلم سینمایی "سلفی" را به کارگردانی سعید آقاخانی دارم. همچنین "آهوی پیشونی سفید 2" به کارگردانی سیدجواد هاشمی در مردادماه اکران می‌شود که مطمئن هستم به شدت با استقبال مخاطب روبرو خواهد شد. آهوی پیشونی سفید 2 پراستقبال ترین اثر سینمایی‌ام می‌شود که در زندگی‌ کار کرده‌ام و از فصل یک آن بسیار بهتر است.

بازیگر "ساعت خوش" با اشاره به بازی‌های ایران در جام جهانی 2018 روسیه توضیح داد: فردی نیستم که در زمینه فوتبال با توهم حرف زده و پیش بینی کنم ولی با توجه به نبود بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی و بازی‌های خوبی که در مسابقه با اسپانیا و مراکش دیدم به بازی با پرتغال امیدوارم.

وی در ادامه افزود: فوتبال دارای نوعی از تکنولوژی است که ایران در حال حاضر آن را دارد. اگر تدارکات و بازی‌های تدارکاتی خود را قویتر کنیم می‌توانیم در دنیا جزو تیم های طراز اول باشیم. وقتی قهرمان جهان و نائب قهرمان جهان در دو دوره جام جهانی در مقابل تیم ملی ایران نمی‌توانند به خوبی بازی کنند نشان می‌دهد که وقتی تکنولوژی فوتبال و مربی به روز بر سر تیم ملی باشد تیم قدرتمندی داریم تنها باید ترس‌هایمان از بین رود و خود را باور کنیم.

غفارمنش درباره نتیجه بازی ایران و پرتغال خاطرنشان کرد: پیش بینی نتایج کار آماتورهاست و افراد حرفه‌ای هیچ گاه پیش بینی نمی‌کنند اما ایران تیمی غیرقابل پیش بینی است و در برابر پرتغال 2 بر 1 به پیروزی می‌رسد.

۱۳۹۷/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...