نسخه چاپی

آخرین جزئیات ازتحویل پیكر جانباختگان ATR یاسوج

مدیركل پزشكی قانونی استان كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه آخرین نتایج آزمایشات بر روی نمونه بافت‌های انسانی، جمع بندی كد‌های شناسایی و بررسی كارشناسی بر روی تمامی محموله‌های دریافتی اخذ شده است، گفت: ۶۱ پیكر تاكنون تحویل شده و ۵ پیكر دیگر آماده تحویل است كه در روز‌های آینده با هماهنگی خانواده‌ها تحویل خواهد شد.

به گزارش نما، مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اخذ آخرین نتایج آزمایشات بر روی نمونه بافت‌های انسانی، جمع بندی کد‌های شناسایی و بررسی کارشناسی بر روی تمامی محموله‌های دریافتی گفت: پیکر تمامی جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج در شرایط تحویل به خانواده‌ها قرار گرفت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آخرین نتایج آزمایشات بر روی نمونه بافت‌های انسانی، جمع بندی کد‌های شناسایی و بررسی کارشناسی بر روی تمامی محموله‌های دریافتی اخذ شده است، گفت: ۶۱ پیکر تاکنون تحویل شده و ۵ پیکر دیگر آماده تحویل است که در روز‌های آینده با هماهنگی خانواده‌ها تحویل خواهد شد.

وی ضمن عرض تسلیت مجدد به بازماندگان سانحه هوایی پرواز تهران یاسوج و تقدیر از زحمات کلیه ارگان‌ها، نهاد‌ها و کارکنان پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد که در مدت بیش از چهار ماه تلاش شبانه روزی در جهت کاهش آلام خانواده‌های جانباختگان اقدامات موثری انجام دادند، اظهارکرد: پیکر تمامی ۶۶ مسافر و خدمه سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج در شرایط تحویل به خانواده‌ها قرار گرفته است که این اقدام متعاقب اخذ آخرین نتایج آزمایشات ژنتیک، جمع بندی بافت‌های انسانی و بررسی کارشناسی بر روی تمامی محموله‌های ارسالی انجام شده است.

این مقام اجرایی تاکید کرد: تصمیم گیری نهایی جهت پایان عملیات جستجو به عهده مدیریت بحران استان است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مساعدت، همراهی و زحمات سایر مجموعه‌ها و نهاد‌ها از جمله مدیریت و کارکنان آزمایشگاه ژنتیک اداره کل پزشکی قانونی استان فارس، مجموعه قضایی استان در راس آن‌ها رئیس کل و دادستان مرکز استان و شهرستان دنا، مجموعه مدیریت بحران استان در راس آن‌ها استاندار و معاون عمرانی استاندار و مجموعه هلال احمر استان نیز قدردانی کرد.

گفتنی است، یکشنبه ۲۹ بهمن ماه، هواپیمای ای‌تی‌آر ۷۲ مدل ۲۰۰ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان، با ۶۰ سرنشین و شش خدمه در کوه دنا سقوط کرد. این هواپیما از تهران عازم یاسوج بود و سانحه هوایی نیز ۵۰ دقیقه پس از عزیمت و پیش از فرود آن در فرودگاه یاسوج رخ داد که متاسفانه ۶۶ نفر از مسافران و کادرپرواز جانشان را ازدست دادند.

۱۳۹۷/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...