نسخه چاپی

كی‌روش؛ استاد بازی با اعصاب و روان رونالدو

بخشی از بازی فوتبال در بیرون زمین انجام می‌شود.

به گزارش نما، نیست؛ یکی از روش‌های مربیگری کی‌روش علاوه بر تجهیز تیم در خود زمین، بازی‌های او در بیرون از زمین بازی است؛ یعنی جایی در لب خط، وقتی او کاراکتر خود را به رخ سرمربی حریف می‌کشد. وقتی یک لحظه آرام و قرار ندارد. آنجا که کی‌روش فریاد می‌زند، با شاگردانش صحبت می‌کند، به داور حمله می‌کند، با کمک‌داور بحث می‌کند و هزار ماجرای دیگر...

کار دیگر کی‌روش، اما سوهان کشیدن بر اعصاب و روان حریف است. او از دو روز قبل به طور مستقیم رفته روی اعصاب رونالدو؛ این بازیکن در مقاطع مختلف شاگرد کی‌روش بوده، اما دل‌خوشی از سرمربی اش ندارد.

رونالدو از کی‌روش خوشش نمی‌آید و برای ضربه زدن به تیمی که در اختیار کی‌روش است، تا امشب صبر می‌کند.

کی‌روش، اما به طرز مرموزانه‌ای هر بار یک متلک بار رونالدو می‌کند. کی‌روش او را از نظر فنی و حرفه‌ای بالا می‌برد، اما می‌گوید او در تیم ملی پرتغال برای من خوب بازی نکرد.

کدورت‌های خفیفی که رونالدو و کی‌روش از هم دارند، هیچ‌وقت برطرف نمی‌شود و این کی‌روش است که می‌داند با یک تیم ضعیف دارد به مصاف پرتغال می‌رود؛ راهش این است که بازی بیرون زمین را ادامه بدهد و حتماً روی اعصاب رونالدو هم اثر منفی بگذارد...

حین بازی بی‌شک قرار است رونالدو با دفاع منطقه‌ای ما عصبانی شود. عصبی شدن رونالدو یعنی وادار کردن این ستاره به اشتباه، اما بحث بر سر این است که رونالدو به ندرت دچار اشتباه می‌شود.

این بازیکن؛ حرفه‌ای‌تر از این حرف هاست مگر اینکه ما آنقدر لایه‌های دفاعی را مانند بازی با اسپانیا درست و بی‌نقص تنظیم کنیم که توپ‌های رونالدو از هیچ جا در نرود.

۱۳۹۷/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...