نسخه چاپی

وضعیت آسیب‌های اجتماعی در مناطق تهران چگونه است؟

محجوب با بیان اینكه ما آماده هستیم تا گزارش مفصلی از آسیب‌های اجتماعی در كلیه مناطق دریافت كنیم گفت: می‌توانیم با ارائه راهكارهای مناسب آسیب‌های اجتماعی و پیامدهای آن را از بین ببریم.

به گزارش نما، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات مردم منطقه 8 اظهار داشت: جلسه‌ای که برگزار شد مردمی است ولی جلسه دیگری در فرمانداری برگزار خواهد شد که مشکلات در حضور دستگاه‌های اجرایی رسیدگی می‌شود.

وی افزود: انجام امورات به توانایی دستگاه‌های اجرایی بازمی‌گردد. همکاران ما در شورای اسلامی شهر تهران و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان پیگیر مشکلات هستند.

محجوب ادامه داد:‌ شهرداری منطقه 8 بیش از وسع مالی‌اش پروژه‌ای را به تصویب نرسانده که این نکته بسیار مهم است و امیدواریم این مورد در دیگر مناطق ادامه یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: مسائل و آسیب‌های اجتماعی دیگر موردی است که در جلسات کمتر به آن پرداخته شده ولی در این جلسه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مطرح شد.

وی اضافه کرد: ما آماده‌ایم گزارش مفصلی از آسیب‌های اجتماعی دریافت کنیم و با ارائه راهکارها بر این مشکلات فائق شویم.

وی در پایان گفت: من و دیگر نمایندگان مجلس مشکلات مردم علی‌الخصوص مشکلات خانواده‌های شهید در بنیاد شهید را پیگیری خواهیم کرد.

۱۳۹۷/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...