نسخه چاپی

تصمیم سردار آزمون منطق ندارد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تا زمانی‌كه تیم ملی به بازیكنانش نیاز دارد نباید خداحافظی كنند.

به گزارش نما، محمدرضا داورزنی تمام مدیران و رسانه ها را به دوری از تصمیمات احساسی توصیه کرد و گفت: هر مسابقه و تورنمنتی شرایط خاص خودش را دارد و در رشته های مختلف اتفاق می افتد که بازیکنی در شرایط مختلف دچار تصمیمات احساسی می شود و باید توسط مدیران این قضیه مدیریت شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: خداحافظی یک قهرمان ملی بهتر است با اطلاع قبلی باشد تا روسای فدراسیون ها و مدیران بتوانند از سال ها زحمت ورزشکاران تجلیل مناسب به عمل آورند.

داورزنی گفت : آوردگاه تیم ملی آوردگاهی است که همه ورزشکاران ما سرباز آن هستند و تا زمانی که تیم ملی به آنها نیاز دارد نباید سنگر را ترک کنند و من این مدل خداحافظی ها را نمی پسندم.

وی افزود: در رشته های مختلف ورزشی محدوده سنی نسبتا مشخصی برای بازنشستگی ورزشکاران وجود دارد. در بعضی رشته ها زیر ۳۰ سال و در بعضی دیگر تا ۳۵ سال و حتی بالاتر. این موضوع با توجه به پست ورزشکاران هم متغیر است اما به هر حال متوسط تا ۳۲ سال میتوان به راحتی بازی کرد.

معاون وزیر ورزش ادامه داد : بعد در چنین شرایطی یک ورزشکار ۲۳ ساله ما می‌خواهد از بازی های ملی خداحاقظی کند که هیچ منطقی ندارد مگر اینکه خدای نکرده مصدومیتی در کار باشد.

داورزنی در خصوص اختلاف نظر و جدل ها بین کی‌روش و افراد مختلف گفت: اختلاف نظر ها همیشه طبیعی است اما ما نباید به این موضوعات دامن بزنیم. رسانه ها، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه ها همه و همه باید از ورود به حاشیه ها پرهیز کنیم و اجازه ندهیم منافع ملی تحت تاثیر قرار گیرد. روی صحبت من با کی‌روش هم هست و همه موظف هستند این موارد را رعایت کنند. همه ما در یک کشتی سوار هستیم و باید متوجه باشیم هر اتفاق ناخوشایندی منافع ملی را تخریب می‌کند و به همه لطمه می‌زند.

۱۳۹۷/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...