نسخه چاپی

«مثل بچه آدم» به برزیل می رود

«مثل بچه آدم» به كارگردانی آرین وزیر دفتری در جشنواره فیلم كوتاه سائوپائولو به نمایش در می آید.

به گزارش نما، فیلم کوتاه «مثل بچه آدم» به کارگردانی آرین وزیردفتری و تهیه‌کنندگی مجید برزگر و انجمن سینمای جوانان ایران در بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه سائوپائولو نمایش داده می شود.

این فیلم کوتاه که نخستین نمایش بین‌المللی‌ آن در بخش مسابقه سینه‌فونداسیون جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ بود، پس از آن در بخش مسابقه چهل و ششمین جشنواره فیلم کوتاه هوئسکا اسپانیا و بیست و یکمین جشنواره فیلم شانگهای چین به نمایش در آمد.

همچنین این فیلم در طول ماه‌های اخیر در جشنواره‌هایی نظیر ششمین جشنواره آلتان خالیس در مغولستان، پنجمین جشنواره کلش در آلبانی و نخستین جشنواره فیلم مستقل لبنان به نمایش در آمده است و به زودی نیز در پانزدهمین جشنواره فیلم آنونیمول در رومانی، یازدهمین جشنواره فیلم کرالای هند، ششمین جشنواره آریانو در ایتالیا و دومین جشنواره کودک زینتکسکی در بیلبائوی اسپانیا به نمایش در خواهد آمد.

در تازه‌ترین اخبار مربوط به نمایش‌های جهانی، این فیلم کوتاه در بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه سائوپائولو در کشور برزیل به نمایش در خواهد آمد.

این جشنواره یکی از جشنواره‌های فیلم کوتاه در آمریکای لاتین است که در جهت بهبود تعامل فرهنگی میان فیلم‌های کوتاه و فیلمسازان کوتاه آمریکای لاتین با فیلم‌ها و فیلمسازان در سایر نقاط جهان تلاش می‌کند. در بیست و نهمین دوره این جشنواره ۲۵۰۰ فیلم برای شرکت در بخش نمایش‌های جهانی ثبت‌نام شده بودند که از این میان ۷۵ فیلم برای شرکت در این بخش انتخاب شده‌اند.

بیست و نهمین دوره این جشنواره از ۲۲ آگوست تا ۲ سپتامبر ۲۰۱۸ برابر با ۳۱ شهریور تا ۱۰ مهر ۱۳۹۷ در شهر سائوپائولوی برزیل برگزار خواهد شد.

عوامل «مثل بچه آدم» عبارتند از بازیگران: شادی کرم‌رودی، یزدان کوکبی صبا و با حضور نگار عابدی، نویسنده و کارگردان: آرین وزیردفتری، مدیر فیلمبرداری: سینا کرمانی‌زاده، تدوینگر: پویان شعله‌ور، طراح صحنه و لباس: منیر رضی‌زاده، صدابردار: وحید رضویان، طراحی و ترکیب صدا: زهره علی‌اکبری، آهنگساز: میلاد موحدی، طراح چهره‌پردازی: نجمه لشگری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: شروینه دیدنده، مدیر تولید: سمیرا قربان‌نژاد، منشی صحنه: نرگس محبی آشتیانی، عکاس: شاهین دانشفر، اصلاح رنگ و نور: سینا کرمانی‌زاده، جانشین تولید: احمد ودادی، مدیر تدارکات: فرهاد صدری، تهیه‌کننده: مجید برزگر، محصول انجمن سینمای جوانان ایران.

۱۳۹۷/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...