نسخه چاپی

دعوایی كه دودمان استقلال را به باد می‌دهد

درگیری و ناهماهنگی كمیته پزشكی باشگاه استقلال با مدیران این تیم باعث شده تا برخی از خریدهای جدید استقلال مصدوم از كار در بیایند و بازی كردن آن‌ها برای آبی‌پوشان در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

به گزارش نما، مدیران استقلال برای حضوری قدرتمند در لیگ هجدهم فصل نقل و انتقالات را توفانی آغاز کرد و بازیکنان سرشناس و ستاره‌های فصل قبل بعضی از تیم‌های لیگ برتری را شبانه به خدمت گرفت تا تیم قدرتمندی را برای فصل جدید ببندند.

استقلال ابتدا به سراغ مرتضی آقاخان رفت و مهاجم پیکان را خرید و بعد از آن نیز بازیکنانی چون فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، محمد دانشگر، علی کریمی، الهیار صیادمنش و روح‌الله باقری ستاره‌های جذب‌شده آبی‌ها بودند. شاهین طاهر خانی، ابوالفضل محمدحسنی، امیرمحمد زالی، احمدرضا احمدوند، محمدمهدی طاهری، امیرحسین کارگر، امید سام کن و حیدرعلی احمدزاده بازیکنان جوانانی بودند که به جمع شاگردان شفر پیوستند.

در این بین اما چندتن از بازیکنانی که نیمه‌شب با لباس استقلال عکس یادگاری گرفتند، در هفته‌های ابتدایی و حتی لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانند برای آبی‌ها به میدان بروند و باید تماشگر بازی‌های این تیم باشند. مرتضی آقاخان از ناحیه مچ‌پا مصدوم است و باید پای خود را عمل کند و معلوم نیست چه زمانی می‌تواند برای آبی‌ها به میدان برود. میثم تیموری دیگر مصدوم آبی‌هاست که به طور مشخص قادر نیست در هفته‌های ابتدایی به میدان رود و استقلالی‌ها که برا پر کردن خلا نورافکن او را جذب کردند، باید دو ماه منتظر بهبود بازیکن فصل قبل پارس جنوبی باشند و امیدوار باشند آرمین سهرابیان یا میلاد زکی‌پور در این دو ماه در ترکیب آبی‌ها بدرخشند.

خرید پر ابهام دیگر آبی‌های پایتخت در فصل نقل و انتقالات علی کریمی بود. بازیکن فصل قبل سپاهان که به دلیل مصدومیت جام‌جهانی را از دست داد و قرار است جانشین فرمانده استقلال در میانه‌های زمین باشد. این بازیکن تست‌های پزشکی را انجام داد و در حالی‌که به سیدرضا افتخاری گفته شد که این بازیکن از ناحیه دیسک کمر دچار مشکلاتی است، مدیرعامل استقلال با او قرارداد بست.

جذب بازیکنان مصدوم نشان می‌دهد که درگیری‌های داخلی بین کمیته پزشکی باشگاه و مدیران این تیم وجود دارد. در این میان، سرمربی آلمانی نیز کمی مقصر بود و نتوانست آن نظم و شخصیتی که در بعد فنی دارد را در این زمینه هم به کار گیرد یا حداقل موضع مشخصی در این رابطه بگیرد. شاید فشارهای شفر می‌توانست مدیران و کمیته پزشکی استقلال را مجبور به همکاری کند تا بلایی که اکنون هواداران استقلال نگران آن هستند، برای این باشگاه پرطرفدار رخ ندهد.

۱۳۹۷/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...