نسخه چاپی

واكنش یك پیشكسوت به بلاتكلیفی باشگاه استقلال در قرارداد تیام و جباروف

جواد زرینچه در خصوص بلاتكلیفی باشگاه استقلال در تمدید قراردادجپاروف و تیام اظهار داشت: فقط مبلغ درخواستی این 2 بازیكن برای تمدید نیست كه بالا است و قرارداد شفر هم رقم خیلی بالایی دارد كه فشار هواداران در بالا رفتن این مبلغ‌ها بی تاثیر نبوده است.

به گزارش نما، جواد زرینچه در خصوص بلاتکلیفی باشگاه استقلال در تمدید قراردادجپاروف و تیام اظهار داشت: فقط مبلغ درخواستی این 2 بازیکن برای تمدید نیست که بالا است و قرارداد شفر هم رقم خیلی بالایی دارد که فشار هواداران در بالا رفتن این مبلغ‌ها بی تاثیر نبوده ، اما نباید فراموش کنیم که هر سه آنها از عوامل موفقیت استقلال در فصل گذشته بودند و باشگاه باید برای نگه داشتن آ‌نها تمام تلاشش را بکند.

وی در خصوص تغییرات مدیریتی اخیر در باشگاه استقلال در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: فکر نمی‌کنم با این تغییرات اتفاق خاصی در باشگاه بیفتد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درمورد صحبت‌های اخیر افتخاری مبنی بر اینکه در استقلال برخی از بازیکنان تیم منتظر بودند تا اول او سلام به آنها کند، گفت: گفتن این مسائل دلیلی بر عملکرد بد نمی‌تواند باشد و فقط نشان دهنده ضعف و نداشتن تخصص افتخاری در مدیریت یک باشگاه ورزشی است.

زرینچه در پاسخ به این سوال که چرا با رفتن افتخاری مسئول نقل‌و‌انتقالات باشگاه عوض نشده، خاطرنشان کرد:توفیقی عملکرد قابل قبولی داشته و مطمئن باشید استقلال بعد از عبور از این بحران به روز‌های خوبش برمی‌گردد و فصل خوبی پیش رو خواهد داشت.

۱۳۹۷/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...