نسخه چاپی

آبی ها پولدار شدند

مدیران استقلال خوزستان برای تقویت روحی تیم شان، 20 درصد از قرارداد بازیكنان و كادرفنی را پرداخت كرد.

به گزارش نما، تیم فوتبال استقلال خوزستان که در فصل نقل و انتقالات تابستانی موفق نبود و در ۳ هفته گذشته هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تنها ۲ امتیاز کسب کرد، باید در چارچوب هفته چهارم لیگ و در بازی حساس به مصاف صنعت نفت آبادان بروند.

شاگردان یزدی که هفته نخست مقابل گسترش فولاد به تساوی یک بر یک رسیدند، دربازی دوم و درحالیکه تا دقیقه ۹۰ یک بر صفر از پدیده پیش بودند اما در لحظات پایانی ۲ - ۱ شکست خوردند و سپس در دیدار جنجالی و پرحاشیه مقابل پرسپولیس به تساوی صفر بر صفر رسیدند، تا فردا ( جمعه ) در هفته چهارم لیگ به مصاف شاگردان سرجیو در نفت آبادان بروند.

مدیران استقلال خوزستان، دیروز ( چهارشنبه ) برای تقویت روحی تیم شان ۲۰ درصد از قرارداد ها را پرداخت کردند تا مثل فصل گذشته دیگر خبری از اعتصاب و کناره گیری نباشد.

آبی های دیار کارون در فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ‌هجدهم، تنها ۳ میلیارد تومان هزینه کرده اند و گرانترین بازیکنان این تیم ۳۵۰ میلیون تومان هستند و در صورتیکه دلفی به آیندهوون برود، ۲ برابر هزینه نقل و انتقالاتی استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات به حساب این تیم می رود.

امیر سلطانی، مدیرعامل استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با تایید این موضوع بیان کرد: تیم خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم با جوان ها و با تجربه ها نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم. ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرداخت شد و تلاش می کنیم تا به موقع پرداختی داشته باشیم.

او افزود: هدف استقلال خوزستان استفاده از بازیکنان جوان و انتقال آنها به اروپا مانند یونس دلفی است و امیدواریم در این راه موفق باشیم.

سلطانی در خصوص ادامه همکاری با داریوش یزدی اظهار کرد: از عملکرد تیم و کادرفنی راضی هستیم و همچنان در لیگ‌برتر با یزدی ادامه می دهیم.

۱۳۹۷/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...