نسخه چاپی

سخنگوی جبهه پیروان: برای ورود به انتخابات تصمیمی نگرفته‌ایم

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: این‌كه به طور خاص برای انتخابات باید چه كارهایی انجام دهیم هنوز به مرحله‌ی تصمیم‌گیری نرسیده است، اما در آینده تلاش می‌كنیم كه در سطح تهران و مراكز استانی اصولگرایان با وحدت وارد انتخابات شوند.

به گزارش نما، سید کمال‌الدین سجادی با اشاره به آخرین تحولات جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار کرد: ما جلسات شورای مرکزی‌مان را به صورت مرتب برگزار می‌کنیم که این جلسات رنگ و بوی سیاسی نیز می‌گیرد و درصدد هستیم که جلسات‌مان را بیشتر کنیم. البته پیش از این نیز جلسات‌مان برگزار می‌شد، اما در حال حاضر قرار است که فاصله میان این جلسات کمتر شود.

وی افزود: کمیته سیاسی نیز جلسات‌اش را به صورت مرتب برگزار می‌کند و موضع‌گیری‌هایی را انجام می‌دهد که از آن میان مطالبی که لازم است در شورای مرکزی به عنوان موضع بحث مصوب شود را در آنجا به بحث می‌گذاریم و در نهایت آقای باهنر به عنوان دبیر کل و بنده به عنوان سخنگو مواضع جبهه پیروان را مطرح می‌کنم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به پرسش تشکل متبوعش چه اقدامی برای ورود به انتخابات مجلس در سال آینده انجام داده است، اظهار کرد: این‌که به طور خاص برای انتخابات باید چه کارهایی انجام دهیم هنوز به مرحله‌ی تصمیم‌گیری نرسیده است، اما طبیعتا در این زمینه تحلیل‌هایی داده می‌شود و در آینده تلاش می‌کنیم که در سطح تهران و مراکز استانی که جمعیت بیشتری وجود دارد اصولگرایان با وحدت وارد انتخابات شوند.

سجادی در پایان تاکید کرد: آنچه که برای جبهه پیروان خط امام و رهبری اهمیت دارد انسجام و همدلی اصولگرایان است که طبیعتا رایزنی‌هایی در آینده خواهیم داشت، اما در حال حاضر بیشتر تشکل‌های جبهه پیروان که خود یک جبهه متشکل از اقشار است از جمله اقشاری چون مهندسان، پزشکان و کارمندان در جمنا هم تشکیل شده‌اند مثل جامعه کارمندان که مسئول قشر کارمندان در جمناست و احکامی هم در این زمینه برای افرادی صادر شده است.

۱۳۹۷/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...