نسخه چاپی

انتقاد لاهوتی از گزارش تحقیق و تفحص درباره دوتابعیتی‌ها

نماینده لنگرود در مجلس نسبت به گزارش دوتابعیتی‌ها انتقاد كرد و گفت: چرا در این گزارش نوشته شده تشخیص افراد دوتابعیتی امكانپذیر نیست و ما اصلاً نمی‌توانیم دوتابعیتی‌ها را شناسایی كنیم.

به گزارش نما، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی درنشست علنی امروز (یکشنبه پارلمان) در تذکری با استناد به ماده 214 آیین‌نامه داخلی مجلس و پس از قرائت گزارش دوتابعیتی‌ها در صحن علنی، اظهار داشت: در صفحه 24 این گزارش تحقیق و تفحص گفته شده که در مورد برخی از وزارتخانه‌ها وجود یا عدم وجود دوتابعیتی‌ها کاملاً شفاف بوده اما درباره بیشتر وزارتخانه‌ها شفافیت وجود ندارد و حتی گفته‌اند ما اصلاً نمی‌توانیم و امکان تشخیص افراد دوتابعیتی‌ امکانپذیر نیست.

وی افزود: در مورد وزارت علوم نوشته شده سابقه‌ای دال بر دوتابعیتی بودن تاکنون گزارش نشده؛ بنابراین باید پرسید این چه نوع گزارش تحقیق و تفحصی است که می‌گویند امکان تشخیص برای ما وجود ندارد.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به لاهوتی گفت: در صفحه 24 گزارش تحقیق و تفحص پاسخ استعلامات وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به کمیسیون ارائه شده و این نظر نهایی کمیسیون امنیت ملی نیست و کمیسیون همه این موارد را بررسی کرده است.

در ادامه لاهوتی به بیان تذکر دومش پرداخت و گفت: طبق قانون واردات برنج در فصل برداشت ممنوع است اما در حال حاضر ممنوعیت واردات برنج را در این فصل که فصل برداشت برنج است، برداشته‌اند و این خسارت به کشاورزان است.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به لاهوتی گفت: ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا مشکلی برای کشاورزان پیش نیاید.

۱۳۹۷/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...