نسخه چاپی

احتمال نیمكت نشینی جهانبخش مقابل لیورپول

ستاره ایرانی برایتون احتمالا برای سومین مسابقه متوالی در تركیب تیمش قرار نمی گیرد.

به گزارش نما، با وجود اینکه علیرضا جهانبخش با رکوردشکنی مبلغ نقل و انتقال باشگاه برایتون به این تیم پیوست، اما در دو هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس نیمکت نشین بوده و تنها در نخستین مسابقه فصل برابر واتفورد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

با وجود اینکه برایتون فصل را با شکست مقابل واتفورد آغاز کرد، اما برتری ارزشمند هفته قبل این تیم مقابل منچستر یونایتد احتمالا موجب شود تا علیرضا جهانبخش در سومین بازی فصل هم کار را از روی نیمکت آغاز کند و در نیمه دوم وارد زمین شود.

برایتون از ساعت ۲۱ امشب در استادیوم آنفلید مهمان لیورپول خواهد بود که کریس هاتن، سرمربی برایتون در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده به ترکیب تیمش که مقابل منچستر یونایتد به برتری رسید، در بازی امشب دست نخواهد زد و با این وجود باید پیش بینی کرد که جهانبخش یک بازی حساس دیگر را از دست می دهد.

از سوی دیگر، آنتونی کنوکارت وینگر راست فرانسوی برایتون در دیدار اخیرشان مقابل منچستر یونایتد نمایش فوق العاده ای داشت و یک پاس گل هم داد که همین اتفاق هم احتمالا دلیل دیگری خواهد بود تا جهانبخش در یک بازی دیگر نیمکت نشین باشد.

همچنین در ترکیب احتمالی برایتون مقابل لیورپول نیز که از سوی رسانه های انگلیسی منتشر شده، نام جهانبخش دیده نمی شود و نام آنتونی کنوکارت در سمت راست خط میانی برایتون به چشم می خورد.

۱۳۹۷/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...