نسخه چاپی

واكنش مدیر عامل سایپا به شایعه جانشینی دایی به جای كی روش در تیم ملی

درویش گفت: علی دایی در برخی جلسات مربوط به فدراسیون فوتبال شركت كرده است هر زمانیكه بحثی درباره جدایی كی روش مطرح می شود، از او به عنوان گزینه جانشینی سرمربی تیم ملی نام می برند اما تاكنون هیچ پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال در این زمینه مطرح نشده است.

به گزارش نما، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا درباره جدی شدن بحث جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران، احتمال حضور یک مربی ایرانی به جای او و اینکه در این صورت از علی دایی به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی کی روش یاد خواهد شد، بیان کرد: با توجه به اینکه علی دایی در برخی جلسات مربوط به فدراسیون فوتبال شرکت کرده است هر زمانیکه بحثی درباره جدایی کی روش مطرح می شود، از او به عنوان گزینه جانشینی سرمربی تیم ملی نام می برند اما تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال در این زمینه مطرح نشده است. البته شاید اگر دایی به این جلسات نمی رفت چنین حرف و حدیث هایی به وجود نمی آمد.

او ادامه داد: من امیدوارم کی روش با حل مشکلات در تیم ملی ایران بماند اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ ندهد و فدراسیون به دایی پیشنهاد بدهد، اختیار با خودش است. با این وجود بعید است فدراسیون در میانه های فصل یک سرمربی را از تیم باشگاهی ناگهان به تیم ملی ببرد.
باید درباره کارلوس کی روش به جای پاک کردن صورت مسئله سراغ حل کردن آن برویم

مدیرعامل باشگاه سایپا در ادامه تصریح کرد: کارلوس کی روش نتایج خوبی در ایران گرفته و بازیکنان بزرگی به فوتبال کشورمان معرفی کرده است. او در سطح جهان هم یک برند است و همین که فوتبال دنیا کی روش را می شناسد برای ما امتیاز بزرگی است. باید مسئله را حل کنیم نه اینکه سراغ پاک کردن صورت مسئله برویم. فرض کنید کارلوس کی روش از ایران برود، سایر تیم هایی که از مربی و بازیکن خارجی استفاده می کنند برای پرداخت پول آنها باید چه اقدامی انجام دهند.
برای پرداخت حقوق یک بازیکن خارجی به مشکل خورده ایم وای به حال تیم هایی که بازیکنان و مربیان خارجی زیادی دارند

درویش درباره مشکلات باشگاه سایپا برای پرداخت مبلغ قرارداد ساموئل سارفو، اظهار داشت: سایپا فقط یک بازیکن خارجی در اختیار دارد و برای پرداخت مبلغ قرارداد او به مشکل خورده است. این مشکل برای تیم های که بازیکنان و مربیان خارجی زیادی دارند بسیار بیشتر است. باید راهی برای پرداخت پول بازیکنان خارجی پیدا شود اما تاکنون دستور العملی در این زمینه تصویب نشده است. باشگاه خصوصی نباید در مقابل کسی پاسخگو باشد و می تواند از بازار آزاد مشکل ارز تیمش را حل کند اما باشگاه های دولتی یا شبه دولتی باید اسناد و مدارک خود را در اختیار مجمع قرار دهند و نمی توانند چنین کاری انجام دهند. هر روز به ساموئل سارفو قول امروز و فردا می دهیم و کار سختی برای پرداخت مطالبات این بازیکن غنایی داریم.
بازیکنانمان مقابل سردار بوکان استرس داشتند

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره برتری این تیم مقابل سردار بوکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: برای کسب این پیروزی سختی زیادی کشیدیم و احتمال داشت اتفاقی که سال گذشته برای سایپا در جام حذفی رخ داد، امسال هم تکرار شود. تیم هایی که از رده های پایین مقابل تیم لیگ برتری قرار می گیرد، انگیزه زیادی دارند. زمانی هم که پنالتی معین عباسیان از دست رفت، انگیزه حریف 2 برابر شد. موقعیت های فراوانی هم داشتیم که همه را از دست دادیم. در کل بازیکنان سایپا برای این بازی استرس داشتند و همه این عوامل کار را برای ما سخت کرد.
هواداران تمام تیم های ایران برای حمایت از پرسپولیس مقابل الدحیل به ورزشگاه آزادی بروند

او با اشاره به برگزاری دیدار حساس پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی یک دیدار ملی است و پرسپولیس به عنوان نماینده ایران مقابل الدحیل قطر قرار می گیرد. به همین دلیل از هواداران تمام تیم های ایرانی فارغ از رنگ و لباس تیم های محبوبشان می خواهم که با حضور در ورزشگاه آزادی مقدمات یک پیروزی ارزشمند را برای پرسپولیس فراهم کنند.

۱۳۹۷/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...