نسخه چاپی

اعلام نرخ سرویس مدارس نسبت به سال گذشته

مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهر تهران گفت: نرخ سرویس مدارس امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش نما، علیرضا قنادان در حاشیه هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش درباره لایحه نرخ سرویس مدارس، اظهار داشت: قیمت نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید در کمیته ماده 18 وزارت کشور که با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، شهرداری تهران و وزارت کشور برگزار شد، به تصویب رسید و در جدولی مشخص پرداخت والدین برای سرویس مدارس در هر منطقه مشخص شده است.

وی بیان داشت: مبلغی که باید به رانندگان سرویس مدارس داده شود، 75 درصد از کل مبلغ سرویس است که این موضوع نیز به تأیید و تصویب فرمانداری تهران رسیده است و در مناطق مختلف نرخ سرویس‌های مدارس متفاوت است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران بیان داشت:‌ نرخ سرویس مدارس امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است و وزارت آموزش و پرورش و سازمان تاکسیرانی بر اجرای این مصوبه نظارت دارند.

قنادان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا اعلام نرخ سرویس مدارس به والدین با تأخیر همراه نبوده است،‌گفت:‌امسال مقداری فرآیند عوض شده ولی در این خصوص 8 جلسه برگزار شده است و مقداری سوء تفاهم‌ها و ناآشنایی با ضوابط بوده که حل شد و توسط فرمانداری تهران نرخ سرویس مدارس ابلاغ شده است.

۱۳۹۷/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...