نسخه چاپی

تهدید به كناره گیری گل محمدی تكذیب شد

فنایی درباره خبر تهدید گل محمدی به كناره گیری از سرمربی گری پدیده گفت: كادر فنی بسیار محكم در حال تمرین و آموزش بازیكنان است و صحبت‌هایی كه در مورد گل‌محمدی می‌شود صحت ندارد او باقدرت به كارش ادامه می‌دهد.

به گزارش نما، داوود فنایی در خصوص شرایط تیم پدیده در جام حذفی و لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خداراشکر در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان موفق به کسب پیروزی و صعود به مرحله بعد جام حذفی شدیم و منتظر هستیم تا حریف‌مان را در مرحله بعد بشناسیم تا متناسب با آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: تیم ما در لیگ برتر فوتبال هم توانسته بود ذوب آهن را شکست دهد و با آنالیز مجدد و دقیق کادر فنی توانستیم برای دومین بار از سد شاگردان نمازی عبور کنیم.

مربی دروازبان‌های تیم پدیده در مورد بازی این تیم برابر تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی یک تیم بسیار پر مهره و خطرناک است و با توجه به اینکه این بازی در مشهد برگزار می‌شود از هواداران انتظارداریم تا برای تشویق تیم پدیده به ورزشگاه بیایند. بازی با تراکتورسازی از سنگین‌ترین دیدارهای ما خواهد بود و سعی خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه و اینکه شنیده می‌شود گل‌محمدی تهدید به کناره‌گیری کرده، خاطرنشان کرد: مشکلات مالی در همه جای ایران است و اکثر تیم‌ها با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند اما مسئولان پدیده در حال رفع این مشکلات هستند. وظیفه ما این است که به مسئله فنی بپردازیم و تیم را از لحاظ فنی به شرایط بازی برسانیم. کادر فنی بسیار محکم در حال تمرین و آموزش بازیکنان است و صحبت‌هایی که در مورد گل‌محمدی می‌شود صحت ندارد او باقدرت به کارش ادامه می‌دهد.

۱۳۹۷/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...