نسخه چاپی

ابلاغ قانون بازیكنان سرباز در نیم فصل

سازمان نظام وظیفه برای كمك به فوتبالیست هایی كه در لیگ برتر بازی می كنند اجرای قانونی را به فدراسیون فوتبال توصیه كرده است.

به گزارش نما، بر اساس این قانون فوتبالیست هایی که در لیگ برتر بازی می کنند تا سن 28 سالگی منعی برای همراهی تیم های تحت قرارداد نخواهند داشت اما بعد از رسیدن به این شرایط سنی می بایست یکی از تیم های نظامی را برای بازی انتخاب کنند و برای فوتبالیست هایی که عضو تیم ملی هستند این شرایط معافیت تا سن 30 سالگی ادامه خواهد داشت.

بعد از ابلاغ این قانون سازمان لیگ برتر تصمیم گرفت شرایطی را برای بازیکنانی که در چارچوب این قانون قرار می گیرند تعیین کند. یکی از شرایط این بود که بازیکنی لیگ برتری محسوب می شود که دست کم برای دو فصل در لیست بزرگسالان باشگاه قرار بگیرد چرا که ممکن است در آینده برخی از افراد با سوء استفاده از این قانون نام خود را وارد لیست امید و جوانان باشگاه های لیگ برتری کنند و تا سن 28 سالگی از سربازی معاف شوند!

با وجود همه مطالعات و تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته بعید به نظر می رسد به این زودی قانون استفاده از بازیکنان سرباز به تیم های لیگ برتری ابلاغ شود و به نظر می رسد ابلاغ این قانون به تیم های لیگ برتری تا زمستان طول خواهد کشید. دلیل اینکه فدراسیون فوتبال برای ابلاغ این قانون عجله ندارد به این خاطر است که در ابتدای فصل بازیکنان سرباز تکلیف خود را مشخص کرده اند.

۱۳۹۷/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...