نسخه چاپی

حاجیلو از نیمكت استقلال می رود؟

سرپرست جدید آبی پوشان شرایط خیلی خوبی روی نیمكت تیم شفر ندارد.

به گزارش نما، با حضور فتحی در استقلال اصغر حاجیلو پیشکسوت این باشگاه به نیمکت آبی ها برگشت تا جانشین نصرالله عبداللهی شود؛ تغییراتی که در ابتدا نیز نشانی از پیشرفت و تغییر در نیمکت استقلال نداشت و به رسم سال های گذشته دوباره یک پیشکسوت، جانشین پیشکسوتی جدید شده بود.


این تغییر که با هماهنگی شفر نبود البته با واکنش تند و رسمی سرمربی آبی ها همراه نشد اما دیدار با السد در تهران اولین جرفه اختلاف میان شفر و حاجیلو در جریان تعویض استقلال زده شد. این اختلاف نظر ها البته دیگر هیچگاه رسمی و علنی نشده بود اما شرایط در تمرینات و سفرها به شکلی پیش رفت که سرپرست جدید آبی ها اختلاف نظری با مدیران این باشگاه نیز پیدا کرد.


حاجیلو هفته گذشته مصاحبه تندی علیه برخی بازیکنان جوان استقلال مطرح کرد و همچنین در این صحبت با مقایسه گرو و تیام دوباره حاشیه ساز شد تا حالا این موضوع این بار با واکنش شفر همراه شود. استقلالی ها البته تلاش می کنند این اختلافات علنی نشود و در باشگاه به آن پایان دهند اما شنیده ها از این باشگاه حاکی از تغییرات احتمالی در نیمکت استقلال است و این احتمال وجود دارد که به زودی حاجیلو به یکی از پست های مدیریتی و یا مشورتی سرپرست باشگاه منتقل شود تا چهره ای جدید و یا عبداللهی جانشین او روی نیمکت شوند.


۱۳۹۷/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...