نسخه چاپی

شوخی پای بساط مشروبات الكلی به قتل منتهی شد

پسر جوان كه در جریان درگیری دوستش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود به قصاص محكوم شد.

به گزارش نما، رسیدگی به این پرونده ازشامگاه ۲۱ اسفند سال 95 به‌دنبال درگیری خونین در یک تعمیرگاه در منطقه مسعودیه شروع شد.در نخستین تحقیقات کارآگاهان دریافتند این درگیری مرگبار بین چند دوست رخ داده است بنابراین تجسس‌های فنی برای دستگیری عاملان جنایت و همدستانش کلید زده شد و کارآگاهان دو روز بعد از حادثه موفق به دستگیری متهمان اصلی پرونده شدند.

کریم ۲۵ ساله ابتدا سعی داشت خود را بی‌گناه معرفی کند اما وقتی دید دوستانش وی را عامل جنایت معرفی کرده‌اند لب به اعتراف گشود.

وی درباره شرح ماجرا گفت: با مقتول دوست و همکار بودیم ولی مدتی بود که به خاطر یک مسأله کوچک با هم اختلاف پیدا کرده بودیم تا اینکه شب حادثه دوستانمان بزم مستانه‌ای را درمغازه به پا کردند تا من و مقتول با هم آشتی کنیم.به‌خاطر خوردن مشروبات الکلی وضعیت خوبی نداشتم و همگی مست بودیم.

مقتول و یکی از دوستانمان قصد داشتند به بالای پشت بام مغازه بروند و کبوتر هوا کنند که یکی از دوستانمان یک شوخی لفظی کرد و در ادامه مقتول زیر بساطی که برای خوردن مشروبات الکلی چیده بودیم زد و درگیری ما شروع شد.

این متهم با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمد وشرب خمر هفته گذشته در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در آغاز جلسه رسیدگی به این پرونده اولیای دم خواستار قصاص قاتل فرزندشان شدند.

سپس کریم متهم اصلی پشت میز محاکمه ایستاد و در شرح جزئیات ماجرا به دادرسان دادگاه گفت: چون مشروب خورده بودم نفهمیدم چه کار کردم من نمی‌خواستم دوستم را بکشم فقط می‌خواستم با چاقو او را بترسانم که ناگهان چاقو به گردنش خورد من بشدت پشیمانم واتهامم را قبول دارم، روز حادثه درگیری سر هیچ شروع شد چون تعادل نداشتیم دست به چاقو شدیم.

این متهم پس از آخرین دفاع با قبول اتهامش خواستار عفو وبخشش از اولیای دم شد.قضات پس از پایان جلسه وارد شور شده و کریم را به اتهام قتل عمد به قصاص وهمچنین به اتهام شرب خمر به 80ضربه تازیانه محکوم کردند.

۱۳۹۷/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...