نسخه چاپی

هشدار جدی هواشناسی؛ تشدید بارش باران در استان‌های ساحلی خزر

وظیفه با اشاره به بارش شدید باران در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی طی امروز(۱۸ مهرماه) از تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر خبر داد.

به گزارش نما، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش شدید باران در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی طی امروز(۱۸ مهرماه) از تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در سه روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، غرب، مناطقی از استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز افزایش ابر و در بعضی ساعات بارندگی، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: شدت بارش طی امروز ( ۱۸ مهرماه) در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: از بعدازظهر روز جمعه و طی روز شنبه (۲۰ و ۲۱ مهرماه) با نفوذ جریانات شمالی،‌ تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر و کاهش دما در استان‌های نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

وظیفه درمورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۱۹ مهرماه) قسمتی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر، در بعضی ساعات بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۶ و ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین شرایط آسمان پایتخت در روز جمعه (۲۰ مهرماه) قسمتی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۷ و ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.


۱۳۹۷/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...