نسخه چاپی

جایگزین سوئیفت راه‌اندازی می‌شود

عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با همكاری‌های اتحادیه اروپا، كشورهای آسیایی و كشورهای خاورمیانه جایگزین سوئیفت بزودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش نما، محمدعلی پورمختار با اشاره به سلطه انحصاری آمریکا بر سوئیفت، اظهار داشت: بسیاری از کشورهای جهان به دنبال این هستند که استفاده از سوئیفت را کنار بگذارند یا همکاری با آن را به حداقل برسانند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه رفتار سلطه طلبانه‌ای که آمریکا از خود نشان می دهد سبب شده تا سوئیفت انحصاری شده و علیه سایر کشورها اقدام کند، بیان داشت: معتقدیم که سوئیفت باید جایگزین داشته باشد و به همین زودی‌ها نیز جانشین سوئیفت راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به عزم جدی کشورهای جهان برای کنارگذاشتن سوئیفت، افزود: طراحی‌های لازم برای ایجاد سامانه‌ای شبیه سوئیفت نیز انجام شده است.

پورمختار ادامه داد: با همکاری‌های اتحادیه اروپا، کشورهای آسیایی و کشورهای خاورمیانه جایگزین سوئیفت بزودی راه اندازی می‌شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: اکنون وزارت خزانه داری آمریکا نگران دخالت‌های واشنگتن در موضوع سوئیفت است زیرا می‌داند که این امر منجر به انزوای آمریکا می‌شود، در واقع وزارت خزانه داری آمریکا می‌داند که سایر کشورها به دنبال جایگزین سوئیفت هستند و انحصارطلبی آمریکا تمایل کشورها به عدم استفاده از سوئیفت را سرعت می‌بخشد.

پورمخ

۱۳۹۷/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...