نسخه چاپی

معادل ریالی ارز مورد نیاز زائران اربعین

طبق اعلام بانك مركزی مبنی فروش دینار در شعب بانك ملی، بسیاری از زائران در جستجوی معادل ریالی آن برای برنامه‌ریزی در جهت خرید دینار هستند.

به گزارش نما، در راستای تسهیل زیارت حضرت اباعبدالله حسین (ع) در ایام اربعین حسینی، زائران این همایش بزرگ برای دریافت ارز مورد نیاز (دینار عراق) می‌توانند با مراجعه به سایت بانک ملی ایران مبلغ یکصد هزار دینار عراق را با نرخ هر دینار ۹۶ ریال و با پرداخت معادل ریالی خریداری کنند.
بانک ملی از دقایق ابتدایی بامداد امروز نسبت به ثبت نام افراد از طریق سایت و اپلیکیشن خود اقدام کرده است.

یک مقام مسئول در بانک ملی اظهار کرد: زائران اربعین حسینی با ورود به سایت بانک ملی می‌توانند حداقل ۵۰ هزار دینار که معادل ریالی آن(۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال) ۴۵۰ هزار تومان و حداکثر ۱۰۰ هزار دینار که معادل ریالی( ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال) ۹۶۰ هزار تومان است خریداری کنند.

همچنین افراد پس از خریداری دینار از طریق سایت و اپلیکیشن مختص به این بانک اسکناس دینار خود را در نقاط مشخص شده‌ شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و همچنین سه نقطه مرزی مقابل مرز‌های مهران، چذابه و شلمچه (در داخل کشور عراق) تحویل خواهند گرفت.

برای تحویل گرفتن ارز ارائه رسید، اصل گذرنامه و حضور شخص زائر ضروری است و هر زائر تنها یک بار قادر به خرید ارز از این طریق خواهد بود.

۱۳۹۷/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...