نسخه چاپی

نامزدهای شهرداری 13 نفر شدند

رئیس شورای شهر تهران گفت: 30 نفر معرفی شده بودند كه تعدادی از آنها انصراف داده بودند و در حال حاضر لیست 30 نفره برای شهرداری تهران به 13 نفر رسیده است.



به گزارش نما، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران اظهار داشت: در جلسه امروز در خصوص نحوه رأی‌گیری درباره گزینه‌های پیشنهادی اعضاء برای شهرداری تهران وضع شد.

وی افزود:‌30 نفر معرفی شده بودند که تعدادی از آنها انصراف داده بودند و در حال حاضر لیست 30 نفره برای شهرداری تهران به 13 نفر رسیده است.

هاشمی گفت: اسامی این لیست عباس آخوندی، غلامرضا انصاری، محسن پورسیدآقایی، تقوی‌نژاد، حسینی‌مکارم، پیروز حناچی، مصطفی سالاری، کشت‌پور، واعظ مهدوی، جهانگرد، اوسط هاشمی، مناف هاشمی و محسن هاشمی است که بنده نامم به اصرار بعضی از اعضای شورای شهر درج شده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: گزینه‌های پیشنهادی برای شهرداری تهران از نظر بازنشستگی تا پایان دوره پنجم شورای شهر تهران فرصت دارند.

وی بیان داشت:‌امروز از بین این 13 نفر 5 نفر به عنوان نامزد نهایی شهرداری تهران انتخاب و برنامه‌های خود را برای شهرداری در یک هفته ارائه خواهند کرد.

هاشمی گفت:‌پس از آن از این 5 نفر 2 نفر به عنوان نامزد نهایی انتخاب و برنامه‌های آنها بررسی و نهایتاً یک نفر به عنوان شهردار انتخاب می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در حال حاضر ابهامی در قانون وجود دارد که تفسیرهای مختلفی از پایان دوره بازنشستگی می‌شود که بعضاً 3 آذر ماه و یا 16 آذر و یا 26 آبان را اعلام می‌کنند.

۱۳۹۷/۸/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...