نسخه چاپی

مصدومیت 4 نفر در پی ‌برخورد تریلر با اتوبوس

‌براثر برخورد یك دستگاه كشنده «ولوو» با یك دستگاه اتوبوس در آزادراه «قزوین- كرج»، 4 نفر مصدوم شدند.

به گزارش نما، هنگ نصرالله بیگلری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی برخورد یک دستگاه «تریلر» با یک دستگاه اتوبوس «اسکانیا» در لاین جنوبی آزادراه «قزوین – کرج» بعد از نیروگاه «شهید رجایی» بلافاصله مأموران پلیس‌راه در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، یک دستگاه کشنده ولوو با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که در لاین اضطرار و لاین یک، به علت نقص فنی متوقف بود، برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین افزود: کشنده ولوو که حامل بار خاک معدنی بود پس از برخـورد با اتوبوس منحرف و سپس با نیوجرسی در لاین شمالی آزادراه برخورد کرده و واژگون می‌شود.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این حادثه 3 نفر از مسافران اتوبوس و راننده تریلر مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیگلری در خاتمه تصریح کرد: کارشناسان پلیس‌راه علت تصادف را عدم توجه به جلو از جانب کشنده نسبت به اتوبوس به میزان 50 درصد و توقف غیرمجاز در سطح راه (نقض ماده 4 قانون ایمنی راه‌ها) از جانب اتوبوس نسبت به کشنده به میزان 50 درصد اعلام کردند.


2 کشته و مجروح در محور «ارداق – شاهین تپه»

رئیس پلیس‌راه استان قزوین از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور «ارداق – شاهین تپه» خبر داد.

بیگلری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تصادف 2 دستگاه پراید با یکدیگر در محور «ارداق – شاهین تپه» بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس‌راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس‌راه استان اظهار کرد: در بررسی به‌عمل‌آمده توسط مأموران مشخص شد یک دستگاه پراید سفید با یک دستگاه پراید نقره‌ای‌رنگ برخورد که در اثر این حادثه متأسفانه سرنشین 4 ساله پراید نقره‌ای‌رنگ براثر شدت جراحات وارده فوت و راننده آن نیز مصدوم و به مرکز امدادی اعزام شد.

بیگلری با اشاره به اینکه علت حادثه در حال بررسی است به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

۱۳۹۷/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...