نسخه چاپی

بدشانس ترین دروازه بان ایران هستم!

محسن فروزان دروازه بان تیم تراكتوسازی می گوید بدشانسی عامل گل هایی است كه می خورد.

به گزارش نما، فروزان پس از بازی با ذوب آهن درباره آمار گل خورده بالای تراکتور گفت: باید از یک دروازه بان اندازه دروازه بان انتظار داشت، فکر نکنید دروازه بان مثل یک دیوار است که هفت متر دروازه را پوشش می‌دهد. من یک دروازه بان فوق‌العاده بدشانس هستم در دروازه بانی، مثل خیلی از گلرها نیستم نه دعایی دارم نه جادویی دارم که هر توپی بخورد به تیرم برود تو گل.

وی افزود: شما ببینید در این بازی‌هایی که من گل خوردم همه سر یک اتفاق بود، یا پنالتی میزدند که پنالتی صد در صد گل است یا هر توپی که به تیر من میخورد گل میشود. متاسفانه دروازه بان های تیم حریف هر توپی که به تیرشان میخورد به اوت می‌رود. من یک دروازه بان بدشانسم، هر توپی هم میگیرم بخاطر واکنشها و تمرین های پرفشاری است که در تمرینات انجام میدهم یعنی با مسائل فنی‌ام میگیرم. من فقط یک دروازه بان بدشانس هستم. مثلا در این بازی ایستگاهی را به تیر زدند گل شد کاسیاس هم جای من بود این گل را میخورد. دروازه‌بان را با گل‌های خورده‌اش نشناسید، ببینید که در یک بازی چقدر کارایی دارد، چقدر توپ میگیرد، الان دیگر فوتبال اینقدر پیشرفت کرده که ضربات بازیکنان مهلک است و گرفتنش خیلی سخت است. خداراشکر خیلی از ضربه هایی که به سمت دروازه می‌آید را میگیرم.

فروزان در پاسخ به سوالی درخصوص آمار کلین شیت هایش عنوان کرد: من جزو کسانی هستم که کلین شیتم بالاست اینگونه نیست که بقیه یازده کلین شیت کرده باشند ما نه. فکر کنم یکی دو نفر یک کلین شیت بیشتر از من دارند خداراشکر من جزو کسانی هستم که کلین شیتم بالاست.

او درخصوص عملکرد دروازه بان تیم مقابل هم گفت: همه گلرها زحمت میکشند و نمی خواهم راجع به رشید صحبت کنم. اما من نمیدانم چرا من را دعوت نمیکنند من در تیمی بازی میکنم که جزو بزرگترین تیم های ایران است و پرطرفدارترین تیم ایران است. نمیدانم چرا من را دعوت نمیکنند، من کلین شیتم بالاست خیلی سرحالم ولی نمیدانم چرا دعوت نمی‌شوم، انشاالله که مربی های تیم ملی ما را. صد در صد هم دیده اند اما نمیدانم چرا دوست ندارند ما را دعوت کنند

۱۳۹۷/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...