نسخه چاپی

اختصاصی نما:

زمین برای رییس آینده والیبال

عکس خبري -زمين براي رييس آينده واليبال

رئیس فدراسیون والیبال كه در دوره كوتاه مدیریتش در این فدراسیون با رویكرد رسانه ستیزی عملكرد عجیبی را رقم زده است با ابلاغ قانون منع بكارگیری بازنشستگان توسط مجلس شورای اسلامی به دوایر دولتی به گونه ای عمل كرده است كه كاررا برای رییس آینده این فدراسیون بسیار سخت كرده است.

سعید سعید زاده- دکتر احمد ضیایی رییس فدراسیون والیبال در پی اجرایی شدن قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان با عملکرد خود در پی تحویل زمین سوخته به رییس آینده این فدراسیون است.

رئیس فدراسیون والیبال که در دوره کوتاه مدیریتش در این فدراسیون با رویکرد رسانه ستیزی عملکرد عجیبی را رقم زده است با ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان توسط مجلس شورای اسلامی به دوایر دولتی به گونه ای عمل کرده است که کاررا برای رییس آینده این فدراسیون بسیار سخت کرده است.

این مدیر خبرنگار و رسانه ستیز که کمتر از یک سال از ریاستش بر فدراسیون والیبال می گذرد و در همان ابتدای راه و در حاشیه مجمع انتخاباتی، زمانی که مدیر سابق روابط عمومی فدراسیون قصد معرفی خبرنگاران حوزه والیبال به رئیس جدید را داشت، با رفتاری عجیب، جمع خبرنگاران را ترک کرد و پس از آن در خلال برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی درجزیره کیش و سپس به هنگام بازگشت تیم ملی والیبال جوانان ایران در فرودگاه امام خمینی / ره / خبرنگارانی را که سوالاتشان به مذاق رییس خوش نیامد به ویزه سوالی مبنی براینکه آیا نام شما دربین روسای فدراسیون های ورزشی بازنشسته قرار دارد ، با پاسخ هایی همچون درآمد شما خبرنگاران به لعنت خدا نمی ارزد و این چه سووالی است که مطرح می کنید، این سووال به دردعمه من نمی خورد، مورد رنجش خاطر قرار داد اکنون درپی ساختار شکنی در فدراسیون والیبال است.

نامعتبربودن دکترای مدیریت بازرگانی رییس فدراسیون والیبال از آمریکا که با آن درانتخابات این فدراسیون شرکت کرده بود و ستیز با محمدرضا داورزنی رییس سابق این فدراسیون و مهره اصلی حمایت از او برای کسب آرای لازم برای انتخابش به ریاست فدراسیون ازجمله عملکرد نادرست ضیایی بشمار می رود که زمینه به قههرا کشیدن این فدراسیون را فراهم کرد.

ضیایی که از زمان حضورش در فدراسیون والیبال افرادی چون محمود افشاردوست (دبیرکل)، مهدی‌اسلامی (خزانه‌دار)،‌ امیرحسین احمدی‌نیا (مدیر روابط عمومی)، علیرضا دریابیگی (رئیس کمیته بازاریابی)،‌ منوچهر پورحسن (رئیس سازمان لیگ)، امیدوار حاتمی (رئیس کمیته داوران) و کسری غفوری (رئیس سازمان ساحلی) را ازکار برکنار کرد در اقدامی ناباورانه که از سوی او تکذیب شد ، در مکاتباتی با فدراسیون جهانی والیبال وکنفدراسیون والیبال آسیا خواستار لغو پستهای داورزنی و افشاردوست دراین دو نهاد اداره کننده این رشته ورزشی درجهان و قاره کهن شد .

رییس ارومیه ای فدراسیون والیبال که درذهن، خود را رییس مادام العمر این فدراسیون می پندارد پیش و پس از اجرای قانون بکارگیری بازنشستگان بسان برخی دیگر از روسای بازنشسته فدراسیون ها به دفعات با مقامات بلندپایه وزارت ورزش و جوانان دیدار و سخنانی را ایراد کرده که با عملکرد او منافات داشته است.

ضیایی که دراین دیدارها خود را مطیع قانون و آماده ترک صندلی ریاست فدراسیون والیبال عنوان می کرد در عمل و در نامه نگاری با فدراسیون جهانی والیبال خواستار دخالت این فدراسیون و حفظ مقام ریاستش شد.

چنین عملکردی از سوی رییس فدراسیون والیبال صدای مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان را نیز درآورد و اودر حساب توئیتر خود نوشت: «می آیند و می نشینند و از بی علاقگی به ادامه کار و دادن فرصت به جوانان و احترام به قانون منع حضور بازنشستگان و حفظ منافع ملی حرف می زنند و تازه استعفای بدون متن به نشانه حسن نیت امضا می کنند! بعد می رود به فدراسیون جهانی اش ندا می دهد من را دارند بر می دارند یه کاری بکنید.

ضیایی با نزدیک شدن به روز۲۴ آبان ماه آخرین مهلت روسای فدراسیون های بازنشسته برای ترک پستشان آخرین تیر خودرا برای ایجاد اغتشاش و هیاهو در این فدراسیون رها کرد و امیرخوش خبر سرپرست خوش نام تیم ملی والیبال ایران ومنتصب از سوی وزارت ورزش و جوانان را به علت واهی پایان ماموریت وی در این فدراسیون از کار برکنار کرد که این امر با واکنش شدید الحن سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران مواجه شد.

معروف درمطلبی با زیر سووال بردن عملکرد ضیایی نوشت چند وقت پیش فکر میکردم که یه سرى اتفاقا داره میوفته که نه تنها ترمز والیبال کشیده شه بلکه باید سرعت پسرفتش بیشتر از پیشرفتش باشه.امروز خبری شنیدم که تایید کرد بازم درست فکر میکردم.کسى رو گذاشتن تو راس کار که سرعت تخریبش خوب باشه و اصلأ نفهمه چیکار داره میکنه.اصلأ این ادم شعور درک مسائل رو نداره نه به دلیل اینکه زبان والیبال سخت باشه یا من خیلى پیچیده حرف زده باشم نه,فقط قدرت فهمش رو نداره.سکوت کردیم که قبل بازیهاى اسیایى و جام جهانی تیم ضربه نخوره ولى بعد این همه ندانم کارى،برکنارى سرپرست تیم بدترین اتفاق ممکن بود.امیدوارم قبل از اینکه داستان ملا نصرالدین وحیوون روى پشت بوم خونش تکرار بشه، وزارت محترم ورزش سریعأ قانون بازنشسته هارو اجرا کنه که این اقا فکر نکنه هر کارى دلش بخواد میتونه بکنه.به امید روزى که دیگه ادمهاى نا لایق رو تو پست ریاست نبینیم.

با توجه به نزدیک شدن به زمان پایان حضور بازنشستگان بر صندلی های ریاست فدراسیون ها می توان گفت که رییس فدراسیون والیبال در پی تحویل زمین سوخته به رییس آینده این فدراسیون است از همین رو انتظار است مقامات ورزش کشور هر چه زودتر زمینه برکناری ضیایی و انتخاب سرپرستی را فراهم کرده تاخسارت کمتری به این رشته ورزشی وارد شود.

۱۳۹۷/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...