نسخه چاپی

موضوع پیچیده در مورد پیشنهاد تراكتور به رامین

حضور مدافع تیم ملی در باشگاه الشحانیه قطر، مسائل جانبی عجیبی در پی داشت.

به گزارش نما، با اینکه اخبار زیادی در مورد احتمال پیوستن رامین رضاییان به باشگاه تراکتورسازی تبریز به گوش می‌رسید، اما این بازیکن که مدت‌ها در کمپ تیم‌های ملی به صورت انفرادی تمریناتش را دنبال می‌کرد، بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفت و به باشگاه الشحانیه قطر پیوست.

او آن قدر انگیزه داشت که در همان بازی اول، یک گل نیز برای تیمش به ثمر رساند هر چند در نهایت، الشحانیه با حساب ۴ بر یک بازنده میدان بود. اما در خصوص این بازیکن شنیدیم قراردادش که با باشگاه الشحانیه منعقد کرده، شاید با ارز بین المللی مراودات مالی در دنیا یعنی دلار بسته شده باشد، اما رقمش چندان چشمگیر نیست و به نوعی، این طور به نظر می‌رسد که رامین از ترس خط خوردن از لیست تیم ملی قبل از جام ملت‌ها بابت نداشتن تیم، شرایط الشحانیه را پذیرفت و لژیونر ماند.

او نمی‌خواست به لیگ ایران برگردد وگرنه پیشنهادی که باشگاه تراکتورسازی در آخرین دور مذاکرات شان به رامین گفته بودند، به مراتب سنگین‌تر و جذاب‌تر از قراردادی بود که او با باشگاه الشحانیه قطر منعقد کرد. به طور کلی رامین رضاییان بازیکن عجیب و غیرقابل پیش بینی است؛ او فقط می‌خواست خارج از لیگ ایران به کارش ادامه بدهد و مسائل مالی برایش چندان اهمیت نداشت!

۱۳۹۷/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...