نسخه چاپی

لایحه بودجه ۹۸ را فردا به مجلس تقدیم خواهیم كرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینكه لایحه بودجه۹۸ را فردا به مجلس تقدیم خواهیم كرد،‌گفت: ارقام تسعیر ارز مطرح شده آثار مستقیمی در بودجه ندارد.



به گزارش نما، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص نرخ تسعیر دلار در بودجه سال آینده کشور، اظهار داشت: ۱۴ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی، دارو و نهاده‌های کشاورزی با ارز ۴۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. اما در خصوص آنچه که از طریق نیما عمل می‌شود؛ اگر نرخ موثری را پیش‌بینی کنیم، در حد ۵۶۰۰ الی ۵۷۰۰ تومان است.

وی افزود: اینها پیش‌بینی‌هایی است که در بودجه لحاظ نمی‌شود اما در محاسبات‌ مبنا قرار می‌گیرد، اما این ارقام تسعیر آثار مستقیمی در بودجه ندارد.

نوبخت با بیان اینکه همه آمار و ارقام و بودجه را صبح فردا که روز ۱۵ آذر است به مجلس ارسال خواهیم کرد، تاکید کرد: هرچند نمایندگان مشغول سرکشی به حوزه های انتخابیه خواهند بود؛ اما مطابق قانون با تلاش فراوان و جلسات فوق العاده در دولت و سازمان برنامه و بودجه لایحه را در ۱۵ جلد آماده کرده است و هروقت بعد از تعطیلات جلسه علنی شروع شود آقای رئیس جمهور نکات اصلی بودجه را بیان خواهند کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: فردا در سازمان برنامه و بودجه از این ۱۵ جلد بودجه رونمایی خواهد شد و من در آنجا به تفصیل راجع به بودجه صحبت خواهم کرد.

۱۳۹۷/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...