نسخه چاپی

هیچ‌كس در مجلس مقابل دشمن خارجی كوتاه نمی‌آید

نماینده محلات و دلیجان در مجلس گفت: ما نمایندگان مجلس، همه در مقابل دشمن خارجی متحد هستیم و هیچ‌كس كوتاه نمی‌آید.

به گزارش نما، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکر شفاهی، اظهار داشت: از بسیاری از بندهای 22گانه لایحه CFT ایراد گرفته شده بود چرا که اطلاق این عبارت موجب مشی خلاف موازین شرع می‌شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات مسعود پزشکیان در صحن علنی گفت: مجلس جای گفتمان است و باید نمایندگان قانع شوند؛ ای کاش به جای فضای احساسی، مخالف و موافق یک لایحه توضیحات را ارائه می‌کردند تا ایرادات برطرف شود.

وی گفت: وقتی مدیر FATF شروط ایران را قبول نمی‌کند باید مورد رسیدگی قرار گرفته شود، نمایندگان مجلس همه در مقابل دشمن خارجی متحد هستیم و هیچ‌کس در مجلس کوتاه نمی‌آید؛ حال که دشمن قلدرمآبانه می‌گوید که ما شروط ایران را نمی‌پذیریم ما هم باید مقابل گردن کلفتی آنها بایستیم و هر شرطی را قبول نکنیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رعایت زمان و نوبت تذکردهندگان در صحن گفت: مقرر شده بود که درباره برجام بعد از گذشت چند ماه کمیسیون امنیت ملی گزارشی از تریبون مجلس ارائه کند هر چند که خارجی‌ها به تعهدات پایبند نیستند و با توجه به اینکه آقای ظریف اشاره کردند که ضمانتی بنده نمی‌دهم باید بحث‌ها درباره CFT جدی‌تر باشد و سوالات و ابهامات در فضای صمیمی برطرف می‌شد.

۱۳۹۷/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...