نسخه چاپی

دریده شدن قلب یك زن در جاسك!

فرمانده انتظامی شهرستان جاسك از دستگیری قاتل متواری كمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع قتلكه قلب مقتول را دریده بود در شهرستان جاسك خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ عباس قاسمی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر یک مورد اختلاف خانوادگی منجر به قتل در روستای "کوچنینگ"، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی جاسک قرار گرفت.

وی افزود:مأموران در بررسی از صحنه قتل دریافتند قاتل بر اثر اختلاف خانوادگی و به وسیله ضربات چاقو به شکم و قفسه سینه، همسر خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه با توجه به متواری شدن قاتل و شکایت خانواده مقتول، طرح مهار خودرو‌های عبوری در سطح شهرستان اجرا شد، اظهار داشت: در این زمینه مأموران ایست و بازرسی سه راهی جاسک حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو، قاتل متواری به هویت "بهمن س" که خود را به عنوان مسافر عادی جا زده و قصد فرار به استان‌های شمالی را داشت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی جاسک بابیان اینکه قاتل پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

۱۳۹۷/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...