نسخه چاپی

طعنه فتحی؛ آوار بمب‌های قبلی بر سر استقلال!

سرپرست استقلال می گوید به دنبال بازیكنانی است كه لیاقت استقلال را داشته باشند و البته بتواند حقوق آنها را پرداخت كند.

به گزارش نما، عدم موفقیت استقلال در جذب بازیکنان جدید یا ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی باعث شده تا فتحی و همکاران او در استقلال مورد انتقاد قرار بگیرند.

استقلال هنوز موفق به جذب بازیکنان جدید نشده و همین موضوع می تواند باعث شود تا روند آماده سازی این تیم مطابق انتظار شفر طی نشده و آبی ها در نیم فصل دوم نیز با مشکلاتی رو به رو باشند.

امیرحسین فتحی سرپرست استقلال که چندی قبل اعلام کرده بود اهل ترکاندن بمب نیست، با انتقاداتی از سوی مدیران قبلی استقلال رو به رو شد. سرپرست استقلال در گفت و گو با فرهیختگان در واکنش به این انتقادات گفت: بعد از اینکه گفتم اهل بمب و ترقه نیستم، دیدم برخی دوستان در رسانه‌هایشان انتقاد کرده بودند که بمب ترکاندن کار هر کسی نیست. این در حالی است که جذب بازیکن چند10میلیاردی هم راحت است اما به دنبال آن هستیم که اگر بازیکنی می‌آوریم به سرنوشت بازیکنانی مانند مگویان، پروپئیچ، یازالده گومز، بویان یا جپاروف که هنوز مشکل دارد، دچار نشود. یا اگر بازیکن داخلی می‌گیریم به سرنوشت نفراتی مانند عمران‌زاده، برهانی، صادقی و نکونام دچار نشود که هنوز بعد از چند سال در حال پرداخت مطالبات آنها هستیم.

وی در بخش بعدی صحبت های خود ادامه داد: در غیر این صورت آوردن بازیکن خیلی ساده است که بازیکن را بیاورید و ترقه و بمب منفجر کنید و بعد پول آنها را مدیران بعدی پرداخت کنند. قبلا برای نفراتی مثل تیموریان، عمران‌زاده، جباری و نکونام بمب منفجر کردند و ما حالا در حال پرداخت مطالبات‌شان هستیم.

بخش پایانی صحبت های فتحی اما با طعنه به مدیران قبلی استقلال همراه بود. فتحی در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: دنبال بازیکنانی هستیم که لایق استقلال هستند و برای جذب چنین بازیکنانی یک لحظه هم کوتاهی نمی‌کنیم اما درخصوص بمب و ترقه باید بگویم هنوز هم در حال آواربرداری بمب‌های گذشته هستیم!

آوار برداری از بمب های مدیران استقلال در گذشته ماموریتی است که افشارزاده، افتخاری و حالا فتحی با آن دست به گریبان هستند و به نظر می رسد تا برطرف نشدن مشکلات فوتبال و ایجاد درآمد های جدید همچنان باید شاهد ادامه آن باشیم.

۱۳۹۷/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...