نسخه چاپی

كار سخت بازیكن جدید پرسپولیس برای رسیدن به تركیب اصلی

شریفی كه با امید زیادی راهی پرسپولیس شد تا بلكه در این تیم به صورت ثابت بازی كند اما به نظر می‌رسد برای نیم‌فصل دوم كار سختی برای رسیدن به تركیب اصلی داشته باشد.

به گزارش نما، باشگاه پرسپولیس که دو پنجره نقل‌وانتقالاتی از جذب بازیکن جدید محروم بود، از ابتدای فصل جاری شروع به خرید بازیکن کرد تا بلافاصله پس از باز شدن پنجره نقل‌انتقلاتی خود در نیم‌فصل لیگ هجدهم این بازیکنان را در ترکیب داشته باشد.

یکی از این خرید‌ها مهدی شریفی از تیم سپاهان بود. شریفی که با امید زیادی راهی پرسپولیس شد تا بلکه در این تیم به صورت ثابت بازی کند اما به نظر می‌رسد برای نیم‌فصل دوم کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی داشته باشد. هرچند که باشگاه پرسپولیس با گادوین منشا قطع همکاری کرده، ولی باز هم بعید است شریفی یکی از مهاجمان اصلی سرمربی کروات سرخپوشان باشد.

پرسپولیسی‌ها پس از قطع همکاری با منشا گزینه‌های مختلفی را برای تقویت خط حمله خود در نظر گرفتند و در نهایت با ماریو بودیمیر مهاجم تیم دیناموزاگرب به توافق رسیدند. با توجه به خرید این بازیکن مهدی شریفی قطعا کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد.

احتمالا برانکو در نیم‌فصل دوم به دو مهاجم خود که علی علیپور و بودیمیر هستند میدان خواهد داد. بودیمیر با رقم نسبتا زیادی راهی پرسپولیس شده و به نظر نمی‌رسد برانکو او را برای نیمکت‌نشینی جذب کرده باشد.

با این شرایط شریفی در حالی که مدت‌ها است در هیچ بازی رسمی حضور نداشته باید برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگد چراکه رقیبانش خیلی سرسخت بوده و به راحتی میدان را خالی نمی‌کنند.

۱۳۹۷/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...