نسخه چاپی

كلاهبرداری برند معروف آجیل با علامت جعلی استاندارد

مدیركل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارشات واصله و در جریان بازرسی‌های ویژه نوروز بازرسان استاندارد، تخلف یكی از فروشگاه‌های معروف كه اقدام به عرضه آجیل در بسته‌بندی با نشان استاندارد جعلی می‌كرد، محرز و بسته‌بندی‌های آن توقیف شد.

به گزارش نما، محمودرضا طاهری با اشاره به اینکه آجیل مشمول دریافت علامت استاندارد اجباری نیست، اظهار داشت: هیچ عرضه‌کننده‌ای بدون اخذ مجوز استاندارد، اجازه نصب نشان استاندارد بر روی بسته‌بندی‌های آجیل را ندارد.

وی افزود: در پی گزارشات واصله و در جریان بازرسی‌های ویژه نوروز بازرسان استاندارد از مراکز صنفی و عرضه آجیل، تخلف یکی از فروشگاه‌های معروف که اقدام به عرضه آجیل در بسته‌بندی با نشان استاندارد جعلی می‌کرد، محرز و بسته‌بندی‌های آن توقیف شد.

مدیرکل استاندارد استان تهران اضافه کرد: این برند هنوز اقدامی برای تکمیل پرونده جهت دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد انجام نداده است.

طاهری با اعلام اینکه عرضه‌کنندگان بدون اخذ مجوز استاندارد، حق استفاده از این نشان را جهت فریب افکار عمومی ندارند، گفت: شهروندان باید در خریداری خشکبار دقت نمایند و جهت حصول اطمینان از صحت نشان استاندارد کالاها، کد ده رقمی درج شده ذیل نشان استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال و از صحت آن، اطمینان حاصل نمایند.

۱۳۹۷/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...