نسخه چاپی

ماجرای مبهم جسد جاسوس صهیونیستی

پس از روسیه، رژیم صهیونیستی نیز اخبار منتشر شده درباره انتقال جسد جاسوس مشهور موساد از سوریه به روسیه و تحویل آن به این رژیم را تكذیب كرد.

به گزارش نما، شیمون آران، نویسنده و مجری اسرائیلی با انتشار توئیتی گفت که دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی نیز گزارش رسانه‌های اسرائیلی درباره احتمال انتقال جسد "الی کوهن"، جاسوس معروف رژیم صهیونیستی از سوریه به روسیه و تحویل آن به تل‌آویو را تکذیب کرد.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که گزارش‌های تایید نشده‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه احتمال دارد جسد الی کوهن برای تحویل به تل‌آویو، از سوریه به روسیه منتقل شده باشد. که این خبر واکنش وزارت خارجه روسیه را به همراه داشت و این وزارتخانه خبر منتشر شده در رسانه‌های رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

الی کوهن از اعضای سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی بود که در دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی توانست با جا زدن خود به عنوان یک سوری، در رده‌های ارشد وزارت دفاع سوریه نفوذ کند. او همزمان با عضویت در وزارت دفاع سوریه، از طریق یک رادیو، اطلاعات طبقه‌بندی‌شده ارتش را به تل‌آویو منتقل می‌کرد و نهایتاً در سال ۱۹۶۵ پس از آنکه افشا شد کوهن عضو موساد است، در میدان مرکزی دمشق به دار آویخته شد.

۱۳۹۸/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...