نسخه چاپی

فرمانده نظامی ائتلاف سعودی در الجوف به ارتش و كمیته‌های مردمی یمن پیوست

جدایی فرماندهان و افسران نظامی ائتلاف سعودی در یمن از این ائتلاف بار دیگر تكرار شد و این بار سرهنگ «احمد المجنحی» فرمانده پلیس نظامی این ائتلاف در شهر الیتمه در استان الجوف به نیرو‌های مردمی یمن پیوست.

به گزارش نما، یک منبع امنیتی در گفتگو با این پایگاه یمنی اعلام کرد: سرهنگ المجنحی جدایی از ائتلاف سعودی را اعلام و با دو گروه از سربازانش صبح جمعه وارد صنعاء، پایتخت یمن شدند و در چارچوب فرمان عفوی که شامل آن‌ها می‌شد، مورد استقبال قرار گرفتند.

یک منبع آگاه در مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی وزارت کشور یمن به نقل از این فرمانده ائتلاف سعودی گفت: توطئه‌هایی که دشمنان علیه یمن انجام می‌دادند، من و برخی از سربازان آزاده را بر آن داشت تا از این ائتلاف خارج و به صف نیرو‌های ملی بپیوندیم.

وی همچنین تاکید کرده است که مزدوران دشمن بدترین توهین‌ها را از افسران سعودی و اماراتی می‌شنوند و در بدترین و پایین‌ترین درجه‌های ذلت و خواری زندگی می‌کنند.

به گفته این منبع امنیتی، سرهنگ احمد المجنحی وقتی وارد فرودگاه صنعاء شد از تمامی افرادی که همچنان در صف دشمن هستند و با فرزندان کشور و ملت خود می‌جنگند خواست از فرصت عفوی که پیش آمده استفاده کنند و به وطن خود بازگردند و از کشور و کرامت آن حفاظت کنند.

۱۳۹۸/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...