نسخه چاپی

ورد تاریخی لیورپول در لیگ برتر

لیورپول دیروز با پیروزی مقابل كاردیف، سه هفته مانده به پایان فصل، ركورد بیشترین امتیازات كسب شده در یك فصل لیگ برتر توسط این تیم، در تاریخ باشگاه را شكست.

به گزارش نما، لیورپول دیروز در هفته سی و پنجم لیگ برتر در خانه کاردیف سیتی به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. اما لیورپولی‌ها با این پیروزی رکورد تاریخ باشگاه از نظر تعداد امتیازات کسب شده در یک فصل لیگ برتر را شکستند.
شاگردان یورگن کلوپ با این پیروزی 88 امتیازی شدند. امتیازهایی که لیورپولی‌ها در این فصل با کسب 27 پیروزی، 7 تساوی و تنها 1 باخت بدست آورده‌اند.
درحالیکه لیورپول تا پایان فصل هنوز سه بازی دیگر در پیش دارد، شاگردان کلوپ با کسب این 88 امتیاز رکورد تاریخ باشگاه از نظر میزان امتیازهای کسب شده در یک فصل لیگ برتر را شکستند.
البته اگر امتیازهای مربوط به سالهایی که در آنها هر برد 2 امتیاز داشت را 3 امتیازی حساب کرده و دوباره جمع ببندیم، تنها فصل‌هایی که در صورت سه امتیازی بودن هر پیروزی، لیورپول می‌توانست امتیازی بیشتر از این فصل بدست آورد فصل‌های 1978-1979 و 1987-1988 بوده است.
لیورپول حالا با دو امتیاز بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین جدول لیگ برتر است هر چند منچسترسیتی، تیم دوم جدول، یک بازی کمتر دارد و روز چهارشنبه بعد از بازی سیتی، تکلیف صدرنشین در پایان هفته سی و پنجم مشخص خواهد شد.

۱۳۹۸/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...