نسخه چاپی

تبریك رئیس‌ دانشگاه آزاد اسلامی به سرلشكر سلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتصاب سردار سرلشكر حسین سلامی را به فرماندهی كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریك گفت.

به گزارش نما، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، با صدور پیامی، انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

برادر گرامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با اهداء سلام و تحیات

ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

مسلماً دانش، توان علمی و مدیریتی و تجارب گرانقدرتان در دوران دفاع مقدس پشتوانه مستحکمی برای واگذاری این مسئولیت راهبردی از سوی فرماندهی معظم کل قوا به شمار می‌‌آید و گویای حسن اعتماد معظم‌‌له به جنابعالی است که همواره در مقاطع حساس تاریخی به عنوان یار صدیق انقلاب حضوری فعال و مؤثر داشته و دارید.

با توجه به ظرفیت‌‌های گسترده علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، این آمادگی وجود دارد که همچون گذشته تعاملات دوجانبه و پشـتیبانی علمی از آن نهاد مؤثر انقلابی انجام پذیرد که مطمئناً این همکاری در پیشـبرد اهداف گام دوم انقلاب به ویژه حل مشکلات اقتصادی کشور و تقویت دانش بومی در همه عرصه‌‌ها مؤثر خواهد بود.

امیدوارم در انجام مأموریت‌‌های سپاه پاسداران و تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشید.

از درگاه خداوند متعال مزید عزت و سربلندی روزافزون برای حضرتعالی و همکارانتان مسئلت دارم.

محمدمهدی طهرانچی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی


۱۳۹۸/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...