نسخه چاپی

برانكو به دنبال دو مدافع و یك مهاجم

اخبار باشگاه پرسپولیس در روزهای پایانی لیگ برای هوادارانش جذاب است.

به گزارش نما، اخبار باشگاه پرسپولیس در روزهای پایانی لیگ برای هوادارانش جذاب است. به‌خصوص حالا که این تیم در آستانه کسب سومین قهرمانی پی‌درپی لیگ برتر قرار دارد. این روزها خبرهای مختلفی درمورد نقل‌وانتقالات فصل بعد این تیم به گوش می‌رسد.
پرسپولیس بازیکن و مربی آزاد ندارد!

با نزدیک شدن به پایان مسابقات فصل، گمانه‌زنی‌ها درمورد رفت‌وآمدهای نقل‌وانتقالی در باشگاه سرخ پایتخت آغاز شده است. باشگاه پرسپولیس تاکید دارد نه بازیکن آزاد در لیست این تیم وجود دارد که آخر فصل احتمال جدا شدنش وجود داشته باشد، نه از نظر وضعیت پرداختی شرایط به‌گونه‌ای است که کسی بخواهد از بند ویژه قرارداد برای جدایی استفاده کند. تنها بازیکنی هم که قراردادش پایان فصل تمام می‌شد، بشار رسن بود که قرارداد این بازیکن هم تمدید شده و مشکلی از این بابت برای باشگاه پرسپولیس وجود ندارد. البته برخی می‌گویند او هنوز به استناد بندی در قراردادش می‌تواند جدا شود مگر اینکه باشگاه مطالباتش را کامل بپردازد که عرب نیز تاکید کرده این اتفاق به‌زودی رخ می‌دهد.
پرداختی سرخ‌ها به 70 درصد رسید!

بالاخره باشگاه پرسپولیس موفق شد منابع مالی لازم را برای پرداخت به اعضای تیم فراهم کند و فشار موجود بر ذهن سرخ‌پوشان را از روی آنها بردارد. از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده که یک بخش از طلب بازیکنان به آنها پرداخت شده و بخش دیگر را هم تا چند روز دیگر به حساب آنها واریز خواهد شد. گفته می‌شود با پرداخت اخیر دریافتی سرخ‌های پایتخت به 70 درصد رسیده و البته برخی هم تا 80 درصد طلب خود را دریافت کرده‌اند. باشگاه تاکید دارد پرداختی بعدی به‌زودی انجام می‌شود.
اعلام آمادگی برای مذاکره با کورتریک بلژیک

باشگاه پرسپولیس عزم خود را برای جذب دائم محمد نادری جزم کرده است. از باشگاه سرخ پایتخت خبر رسید که مدیر این باشگاه از مدیربرنامه‌های این بازیکن خواسته شرایط مذاکره با تیم کورتریک بلژیک را برای جذب دائم نادری فراهم کند.
مدیربرنامه نادری که پیش از این زمینه جدایی فرشاد احمدزاده و صادق محرمی را فراهم کرده بود، نیم‌فصل گذشته نادری را به شکل قرضی از تیم بلژیکی‌اش به تهران آورد و نادری توانست در غیاب محمد انصاری، اعتماد برانکو را در جناح چپ تیم جلب کند. شنیدیم اخیرا مدیربرنامه این بازیکن با ایرج عرب، مدیر باشگاه پرسپولیس نشستی داشته و قرار شده شرایط مذاکره دوباره با تیم بلژیکی را برای جذب این بازیکن فراهم سازد.
احتیاط پرسپولیس درمورد کی‌روش!

کی‌روش استنلی، مهاجم گلزن سپاهان مدنظر پرسپولیسی‌ها قرار دارد؟ زمزمه‌های این خبر از مدتی قبل از طریق رسانه‌ها به گوش رسید اما پرسپولیسی‌ها قاطعانه می‌گویند هیچ صحبتی در این مورد نکرده‌اند. با توجه به دیدار حساس این تیم با سپاهان در جام‌حذفی پرسپولیسی‌ها احتیاط زیادی می‌کنند تا آرامش تیم‌شان بر هم نخورد. البته برانکو هم لیست نفرات موردنظرش را به باشگاه نداده تا در این مورد بحث‌ها به شکل جدی مطرح نشود. البته بعد از آن بازی معلوم می‌شود کی‌روش استنلی مدنظر پرسپولیسی‌ها هست یا نه.
بودیمیر شاید برود

شاید ماریو بودیمیر آخر فصل از جمع سرخ‌های پایتخت جدا شود. از گوشه و کنار می‌شنویم عدم‌گلزنی این بازیکن در دیدارهای پرسپولیس باعث شده برانکو از انتخاب این بازیکن چندان رضایت نداشته باشد. البته هنوز دو بازی دیگر پرسپولیس در لیگ باقی مانده و شاید اگر فرصت بازی کردن به بودیمیر برسد و او هم از فرصت به‌دست‌آمده نهایت استفاده را ببرد، نظرات در این مورد تغییر کند. اما شنیده می‌شود احتمال جدایی بودیمیر از پرسپولیس در پایان فصل وجود دارد.
برانکو به دنبال 2 مدافع و یک مهاجم

هرچند نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس به شکل رسمی شروع نشده، اما از حالا بررسی نفرات موردنظر این تیم آغاز شده است. گفته می‌شود پرسپولیس برای فصل بعد نیاز به جذب دو مدافع و یک مهاجم گلزن دارد و در این مورد برانکو نفراتی را هم مدنظر گرفته است. البته فعلا باشگاه روی نیازهایش تاکید دارد و وجود هرگونه لیست نفرات موردنظرش را تکذیب می‌کند.
پرسپولیس بلیت‌فروشی‌اش را از دست داد؟

زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری در پرسپولیس تلاش بسیاری شد باشگاه بلیت‌فروشی بازی‌هایش را خود برعهده بگیرد. در این راه مشکلات زیادی هم به وجود آمد و اختلافاتی هم بروز کرد. الان خبر می‌رسد از فصل بعد قرار است شرکت توسعه اماکن ورزشی بلیت‌فروشی مسابقات برگزار شده در ورزشگاه آزادی را برعهده بگیرد و اگر این اتفاق بیفتد، پرسپولیس رسما امتیازی را که با سختی به دست آورده بود، از دست خواهد داد.
هنوز در این مورد چیزی قطعی نشده اما اگر قطعی شود، پرسپولیس فصل بعد فقط می‌تواند مثل گذشته‌ سهمی از فروش بلیت‌فروشی بازی‌هایش را در اختیار بگیرد و کنترلی روی میزان درصد رقم دریافتی ندارد!
انصاری یک ماه دیگر استارت می‌زند

محمد انصاری، مدافع با اخلاق پرسپولیس که با مصدومیت سخت روبه‌رو شده، قرار است از پایان خردادماه تمریناتش را آغاز کند. او که با پارگی رباط صلیبی پایش مواجه شده بود، بعد از عمل جراحی تمرینات خاصش را زیرنظر کادر پزشکی تیم آغاز کرد. حال قرار است از پایان خردادماه تمرینات جدی‌اش را آغاز کند تا در فصل آینده برای پرسپولیس به میدان برود.
ماهینی مشکلی برای بازی کردن ندارد

حسین ماهینی این روزها با پرسپولیس تمرین می‌کند و دیگر مشکلی برای همراهی سرخ‌پوشان در رقابت‌های لیگ ندارد. ماهینی که در نیم‌فصل اول دچار مصدومیت شدید شد و پایش را به تیغ جراحان سپرد، حالا بدون مشکل با تیمش تمرین می‌کند. البته شاید برانکو ریسک نکند و برای بهبودی کامل این بازیکن در پایان فصل به او بازی ندهد، اما آنچه از باشگاه شنیده‌ایم این است که این بازیکن مشکلی برای بازی کردن ندارد.


۱۳۹۸/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...