نسخه چاپی

پرسپولیس امشب قهرمان لیگ برتر می شود؟

پرسپولیس در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین‌سازی تبریز است.

به گزارش نما و به نقل از اخبار ورزش سه پرسپولیس در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین‌سازی تبریز است. طبق خبر ها سرخپوشان در حالی پا به این مسابقه می‌گذارند که علیرضا بیرانوند را به دلیل محرومیت در اختیار نداشته و در دروازه باید از حضور بوژیدار رادوشوویچ استفاده کنند. بر اساس خبر ها علی علیپور مهاجم ثابت پرسپولیس است و در کنار او در این دیدار سیامک نعمتی ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه دیدار تیم‌های پرسپولیس - ماشین‌سازی و سپاهان - پدیده را می‌توان بازی‌های سرنوشت‌ساز این هفته دانست چرا که سرخ‌پوشان تهرانی در صورت پیروزی در بازی امشب و البته توقف یا باخت سپاهان مقابل حریف، عنوان قهرمانی را از آن خود خواهند کرد. اما یک احتمال تلخ هم برای هواداران قرمزپوش وجود دارد، شکست و یا تساوی مقابل تیم تبریزی و برتری طلایی‌پوشان مقابل حریف خود! اگر این اتفاق رخ دهد سپاهانی‌ها می‌توانند در فاصلۀ یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها، راه قهرمانی را برای خود هموار ببینند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه سرخ‌ها در حالی در هفتۀ بیست‌ونهم پذیرای تیم دوم تبریز خواهد رفت که با برد در این بازی و نتیجه نگرفتن سپاهان مقابل پدیده، می‌تواند برای سومین بار پیاپی جام را بالای سر ببرد. طبق خبر ها این قهرمانی برای سید جلال حسینی به نوعی می‌تواند بسیار خاص باشد، چرا که می‌تواند تعداد قهرمانی‌های خود را بیشتر کند و در لیگ برتر بی‌رقیب شود.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه امید عالیشاه ابتدای فصل جزو نفرات اصلی برانکو بود اما به دلیل مصاحبه علیه تیم از سوی مربی کروات پرسپولیس کنارگذاشته شد. بر اساس اخبار وینگر سرخ‌پوشان با تصمیم برانکو به تیم بازگشت اما نتوانسته درخشش خود را تکرار کند تا با توجه به پر بودن فهرست بازیکنان بزرگسال برای فصل بعد احتمال جدایی این بازیکن قوت بگیرد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه پرسپولیس تهران که پس از رهایی از بند محرومیت در زمستان گذشته، عملکرد بسیار بدی را از خود ارائه داد و نتوانست به قوای تیمی‌اش بیافزاید، به نظر می‌رسد اشتباهات خود را در فضای نقل و انتقالاتی پذیرفته است و قصد دارد بازیکنان مستعد از دست رفتۀ خود را دوباره به تیم بازگرداند. بر اساس اخبار فرشاد احمدزاده، وحید امیری، مهدی طارمی و صادق محرمی و رامین رضاییان، 5 ستارۀ کلیدی پرسپولیسی‌ها بودند که این تیم را ترک کردند و حالا با چراغ سبز رسمی برانکو، قادر خواهند بود تا بار دیگر به اردوی تیم بازگرداند. بر اساس این خبر برانکو این چراغ سبز را در حالی به بازیکنان قدیمی خود نشان داده است که هیچکدام در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برند، مهدی طارمی در قطر وضعیت بسیار بدی را دارد و در تابستان پیش‌رو جدایی‌اش قطعی خواهد بود، وحید امیری، محرمی و رضاییان و فرشاد احمدزاده نیز همین وضعیت را دارند و بازگشتشان به پرسپولیس خیلی دور از ذهن نیست!

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه حسین ماهینی، کاپیتان دوم و مدافع باتجربه سرخ‌پوشان که این روزها دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد، با دعوت از هواداران این تیم برای حمایت از بازیکنان و برگزاری جشن قهرمانی، از آنها خواست از سود بردن از اقلام شیپور و ... که باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود، خودداری کنند. طبق این خبر ماهینی با اشاره به این موضوع که سروصدای شیپور باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود، از آنها خواست با شعارهای حمایت آمیز خود به تشویق تیم بپردازند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه سهراب انتظاری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی ساده ای پیش رو ندارد و از هواداران می خواهم برای حمایت تیم به ورزشگاه بروند. پرسپولیس بازی مهمی پیش رو دارد و برد این دیدار می تواند بسیار سرنوشت ساز باشد. با توجه به اینکه ماشین سازی و تراکتورسازی زیر نظر یک نفر هدایت می شوند به احتمال فراوان بازیکن ماشین سازی شارژ روحی شده اند و قول پاداش نیز به آنها داده شده تا از پرسپولیس امتیاز بگیرند و بچه ها باید مقابل این تیم سرسخت با تلاش زیاد کار را تمام کنند. طبق اخبار انظاری گفت: از طرفی بنده فکر می کنم پدیده بتواند در بازی همزمان حداقل یک امتیاز را از سپاهان بگیرد البته ما به بازیکنان و کادر فنی خود ایمان داریم و به امید خدا پرسپولیس در این بازی برنده می شود.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه مربی پدیده گفت: ما فردا برای خودمان بازی می‌کنیم نه برای پرسپولیس. جایگاه‌ ما طوری است که می‌توانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و می‌دانیم که از بازی فردا چه می‌خواهیم. بر اساس اخبار الهامی در خصوص بازی فردای پدیده مقابل سپاهان افزود: فردا بازی سختی را پیش‌رو داریم سپاهان تیم قابل احترام و با شخصیتی است با حضور امیر قلعه‌نویی سنگینی این بازی بیشتر می‌شود و سپاهان تیمی با تجربه است که مهره‌های خوبی دارد. جایگاه جدولی ما طوری است که محکوم به برد هستیم. هر تیمی که تمرکز داشته باشد بهترین استفاده را خواهد برد.

خبر ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.

۱۳۹۸/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...