نسخه چاپی

مجیدی: از بازگشت به العین خوشحالم

سایت رسمی كنفدراسیون فوتبال آسیا با سرمربی استقلال مصاحبه كرده است.

به گزارش نما، فرهاد مجیدی برای دیدار با العین به همان شهری بازگشت که با تیم آن به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرده بود. مجیدی 16 سال پیش با العین به قهرمانی در آسیا دست پیدا کرد. در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی، العین با نتیجه 2-4 از سد «دالیان شاید» عبور کرد و در بازی برگشت مسابقه به گونه‌ای رقم خورد که العینی‌ها در مجموع با پیروزی 6-7 راهی فینال شدند. سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این مسابقه گفتگویی با فرهاد مجیدی داشته است.

مجیدی گل بسیار ارزشمندی در دیدار مقابل العین به ثمر رساند. او درباره بازگشت دوباره به العین می‌گوید: «من خاطرات بسیار خوبی در العین دارم. بنابراین از بازگشت دوباره به این شهر و این استادیوم بسیار خوشحالم. می‌خواهم از هواداران العین تشکر کنم. آن‌ها چیزهای زیادی را به من در دوران حضورم در این شهر هدیه دادند. بسیار به بازگشت به این شهر خوشحالم و البته خوشحال‌تر هستم چون این رقابت را پیروز شدیم.»

استقلال با دو گل محمد دانشگر و مرتضی تبریزی در این مسابقه به پیروزی رسید. اگر پاتوسی پنالتی‌اش را در دقیقه 47 به گل تبدیل می‌کرد، فاصله بیشتر می‌شد اما در نهایت مسابقه با نتیجه 1-2 به پایان رسید. بنابراین فرهاد مجیدی در مسابقه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هدایت استقلال را برعهده گرفته بود، در نهایت 4 امتیاز کسب کرد: «این یک بازی فوق‌العاده برای همه ما بود. بازیکنانم بسیار جدی تلاش کردند و نتیجه‌اش همین نتیجه رضایت‌بخش بود. ما بعد از یک مسابقه سخت در لیگ برتر ایران به این دیدار آمدیم و خیلی از بازیکنانم خسته بودند اما نمایش بسیار خوبی ارائه دادیم.»

با وجود این پیروزی استقلال نتوانست از گروهش صعود کند.

۱۳۹۸/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...