نسخه چاپی

تاكسیرانی با رانندگان فاقد برچسب نرخ كرایه برخورد می كند

سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاكسیرانی بیان كرد: نرخ جدید كرایه ها بر روی تمام تابلوهای نرخ كرایه تاكسی در ایستگاه های تاكسی سطح شهر تهران نصب شده و میزان قیمت مبدأ و مقصد مسافران مشخص شده است.

به گزارش نما، مهدی ابراهیمی، سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی درباره برچسب نرخ کرایه تاکسی اظهارداشت: این برچسب‌ها از 10 اردیبهشت ماه میان تاکسیرانان در حال توزیع است و تاکسیرانان باید در مدت زمان تعیین شده برچسب نرخ کرایه را بر روی خودروی خود نصب کنند.

سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی بیان کرد: نرخ جدید کرایه ها بر روی تمام تابلوهای نرخ کرایه تاکسی در ایستگاه های تاکسی سطح شهر تهران نصب شده و میزان قیمت مبدأ و مقصد مسافران مشخص شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آیین نامه تاکسیرانی با تاکسیرانانی که بعد از مهلت قانونی برچسب نرخ کرایه را بر روی خودروی خود نصب نکنند برخورد قانونی خواهد شد و نمره منفی در سوابق رانندگان تاکسی درج خواهد شد.

ابراهیمی تاکید کرد: تاکسیرانان تنها تا پایان هفته جاری فرصت دارند تا برچسب نرخ کرایه سال 98 را نصب کنند و از روز شنبه 4 خردادماه، بازرسان کنترل و نظارت هوشمند با سرکشی به پایانه ها و خطوط تاکسیرانی، با تاکسیرانان فاقد برچسب برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: زمان تعیین شده برای تاکسی با کاربری خطی است و مهلت دریافت برچسب برای سایر کاربری‌ها اعلام می‌شود.

۱۳۹۸/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...