نسخه چاپی

كفش تن‌تاك، كفش باكیفیت ایرانی

اگر شما هم جزء كسانی باشید كه همیشه به دنبال كفش‌های باكیفیت و بادوام بوده، احتمالا با شاخص‌های اصلی و تاثیرگذار در طراحی كفش آشنا هستید.

به گزارش نما، قطعا شنیدید که میگن پای آدم قلب دوم بدن هست و باید با یک کفش مناسب از این قلب دوم به خوبی مراقبت کرد. نکته حائز اهمیت این است که مدت زمان طولانی از شبانه‌روز پا در کفش بوده و از این‌رو می‎‌بایست در زمان خرید یک کفش از حساسیت بالایی برخوردار باشیم تا به بدن خود آسیبی وارد نکنیم. در این بین، علاوه بر پارامترهای کلیدی در کیفیت کفش، قیمت کفش در کنار کیفیت آن نیز می‌تواند بر این تصمیم‌گیری تاثیرگذار باشد. حال قصد داریم با بیانی ساده به چگونگی انتخاب و خرید کفش خوب و با کیفیت بپردازیم.

چگونه یک کفش باکیفیت را شناسایی کنیم؟

اگر شما هم جزء کسانی باشید که همیشه به دنبال کفش‌های باکیفیت و بادوام بوده، احتمالا با شاخص‌های اصلی و تاثیرگذار در طراحی کفش آشنا هستید. امروزه برندهای مختلفی در داخل و خارج ایران در تلاش هستند که کفش‌هایی با طراحی بروز و البته دوام بالا به بازارهای جهانی عرضه کنند. موارد بسیاری در کیفیت نهایی کفش‌ها تاثیرگذار هستند که از جمله آن می‌توان به جنس روی و کفی، انعطاف‌پذیری کفش، بافت بکار رفته در دوخت لایه‌های زیرین و البته نرمی یا خشکی کف کفش اشاره کرد. قطعا اگر می‌خواهید کفش راحت و البته بادوامی داشته باشید، زمانی که به خرید می‌روید، باید به تمام شاخص‌های گفته شده توجه کنید. از همین رو در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که شما چطور می‌توانید از راحتی و دوام کفش مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید و با خیال راحت آن را خریداری کنید.

جنس کف کفش را بررسی کنید.

قبل از خرید کفش مورد نظر خود، ابتدا آن را به صورت وارونه در دست بگیرید و الگو و بافت کف کفش را بررسی کنید. اگر قصد دارید برای پیاده‌روی و دویدن کفشی تهیه کنید، قطعا کف کتونی مورد نظر شما نباید صاف و صیقل باشد، زیرا این امر سبب می‌گردد در زمان استفاده از آن لیز بخورید. در عین حال اگر کفشی برای استفاده در کوتاه مدت می‌خواهید، باید این مسئله را مورد بررسی قرار دهید که کف کفش بیش از حد سخت نباشد و کمی قابلیت انعطاف داشته باشد. همچنین یکی از مهم‌ترین عناصری که باید در کف کفش مورد بررسی قرار گیرد، دوخت کفی به بخش رویه است. نوع دوخت را به خوبی نگاه کنید، اگر دوخت به صورت زیگ‌زاگ است، پس کفی کفش اتصال خوبی به رویه کفش داشته است. از دوخت زیگ‌زاگ معمولا در طراحی کفش‌های اسپرت یا همان کتونی‌ها استفاده می‌شود. در کفش‌های رسمی ظاهر کفش مهم‌تر از راحتی آن است؛ از همین رو در ساخت این کفش‌ها معمولا از چسب گرم برای اتصال کفی با رویه استفاده می‌شود. البته با توسعه علم شیمی، بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ کتونی‌های راحتی و رانینگ (دوندگی) همچون مجموعه تن‎تاک از چسب‌های آب‌گریز و بسیار مقاوم در اتصال کفی کفش‌ها با رویه استفاده می‌کنند. مجموعه تولیدی تن‎تاک از زمان تاسیس خود، همواره سعی کرده است با ارائه محصولات باکیفیت، رقیب اصلی برندهای خارجی در بازار ایران برشمرده شود. شرکت تن‎تاک با طراحی و تولید انواع کفش‌های ایرانی، این امکان را برای مصرف‌کنندگان ایرانی بوجود آورده است تا بتوانند با هزینه اندک تجربه استفاده از یک کفش راحت و بادوام را داشته باشند.

تن تاک2

جنس رویه را فراموش نکنید!

نوع متریال به کار رفته در بافت رویه کفش‌ها شاخص بسیاری مهمی است که تمام خریداران کفش‌های ورزشی و رسمی باید به آن توجه کنند. قطعا اولین معیار ما برای خرید یک کفش، زیبایی رویه است، اما تولیدکنندگان بزرگ کفش این موضوع را به خوبی می‌دانند که نباید کیفیت رویه را فدای زیبایی آن کنند. جنس رویه باید به شکلی باشد که حداقل رطوبت فضا به پا برسد و در عین حال جریان هوا در فضای داخلی کفش متوقف نشود. متریال بکار رفته در ساخت رویه کفش‌ها باید سبک باشند و نباید به روی پا فشار مضاعف وارد کند. بافت رویه کفش باید کاملا متراکم و محکم باشد؛ از همین رو در زمان بررسی کفش مورد نظر خود، حتما با دست چند بار رویه را بکشید و فشار دهید و از انعطاف‌پذیر بودن و استحکام آن اطمینان حاصل بفرمایید. برند تن‎تاک با در نظر گرفتن معیارهای تاثیرگذار در کیفیت کفش‌های رسمی، کتونی‌های پیاده روی و بوت، اقدام به استفاده از بهترین متریال‌های موجود در صنعت تولید کفش کرده است تا شما بتوانید با اطمینان خاطر کفش دلخواه خود را از یک تولید‌کننده ایرانی تهیه کنید.

شرکت تن‎تاک به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های کفش ایرانی، توانسته است با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی، اقدام به تولید کفش‌های راحت و بادوام ایرانی کند. کفش‌های تن‎تاک با بهره‌گیری از طرح‌ها و مدل‌های بروز و مدرن خود، تجربه دلنشینی را برای مصرف‌کنندگان خود ساخته است که قطعا هر کفشی نمی‌تواند این حس را القا کند. برند تن‎تاک با در نظر گرفتن نیاز جامعه جوان ایرانی، در حال توسعه برند خود در سراسر کشور بوده و در حال حاضر نزدیک به 40 نماینده فعال در شهرها و استان‌های مختلف ایران دارد. قطعا برند تن‎تاک از جمله تولیدکنندگان ایرانی است که می‌تواند بار دیگر پرچم کشورمان را با افتخار با تولید و عرضه کالاهای ایرانی خود در بازارهای بین‌المللی بالا ببرد.

تن تاک1

از دیگر ویژگی‌های مهم محصولات برند تن‌تاک، قیمت مناسب کالا با توجه به کیفیت بالای آن است که سبب شده محصولات تن‌‌تاک و از جمله کفش‌های تن‌تاک از مقبولیت قابل قبولی در بین مردم ایران برخوردار باشد. تن‌تاک همواره براین اصل پایبند بوده تا با استفاده از بهترین مواد اولیه و پرسنل ایرانی خود محصولی در خور و شایسته مردمان ایران طراحی و بسازد و همچنین با قیمت مناسب خود بتواند نیاز تمامی قشرهای جامعه را تامین نماید.

۱۳۹۸/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...