نسخه چاپی

خداداد: چرا می‌گویید با آقافیروز دعوا كرده‌ام؟

خداداد عزیزی درباره اختلاف نظرش با فیروز كریمی در برنامه سه ستاره توضیحاتی را ارائه كرد.

به گزارش نما، برنامه شب گذشته سه ستاره در حالی روی آنتن شبکه سوم رفت که در بخشی از این برنامه خداداد عزیزی و فیروز کریمی بر سر کاشتن توپ در یک نقطه باهم درگیری لفظی پیدا کردند. تصاویر تلویزیونی اینطور نشان می داد که آنها با هم درگیر شده اند و دلخوری هایی پدیده آمده اما خداداد عزیزی این مساله را رد می کند.

خداداد به توضیح در این خصوص پرداخت. او گفت: درگیری ای در کار نبود؛ احترام آقافیروز همیشه برمن واجب بوده و همواره احترامش را نگه داشته ام. در آن صحنه من و آقافیروز بر سر کاشتن توپ در یک نقطه با هم بحث کردیم. او اعتقاد داشت توپ عقب تر کاشته شود اما من می گفتم وقتی داور 9 قدم گرفته و اندازه گیری شده است، نیازی نیست توپ را عقب تر ببریم.

وی ادامه داد: تعجب می کنم که می گویند من و آقافیروز در برنامه دعوایمان شده است؛ این حرفها چیست که می زنید؟ آقافیروز مربی من بوده و هرگز به خودم اجازه نمی دهم علیه او جبهه گیری کنم. آن روزهم هیچ مساله ای نبود و فقط بر سر یک موضوع باهم صحبت کردیم.

از خداداد پرسیدیم به نظر می رسید که فیروز کریمی از او دلخور شده است که او پاسخ داد: من فکر نمی کنم اینطور بوده باشد. حتی روز بعد از آن برنامه که ضبط داشتیم آقا فیروز را دیدم و خودم به او سلام کردم و او پاسخ داد. هیچ مساله خاصی نبود و جالب است که اینقدر این ماجرا را بزرگ کرده اند.

خداداد صحبت هایش را اینطور به پایان برد: اینکه آدمها باهم اختلاف نظر داشته باشند، طبیعی است و من و آقا فیروز هم در آن صحنه اختلاف نظر داشتیم. دعوا و این حرف ها را نمی دانم از کجا می آورند. اگر هم باورتان نمی شود به خود آقافیروز زنگ بزنید و از او در این خصوص سوال کنید.

۱۳۹۸/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...