نسخه چاپی

"كلینتون" صاحب تلویزیون می‌شود

«هیلاری كلینتون» و دخترش كمپانی تلویزیونی خود را برای تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی راه‌اندازی می‌كنند.

به گزارش نما، «هیلاری کلینتون» و دخترش «چلسی» کمپانی تلویزیونی خود را برای تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی راه‌اندازی می‌کنند. این مادر و دختر به استودیوها در مورد تامین خط برنامه‌های تولیدی مذاکره کرده‌اند.

اخبار بین الملل- فردی که نخواست نامش فاش شود و دلیل آن را مراحل اولیه و مقدماتی این طرح هیلاری کلینتون عنوان کرد، این خبر را در اختیار گذاشته و گفته است: آنها در ابتدای راه و در اولین مرحله از این پروژه یک استودیو راه‌اندازی می‌کنند تا بتوانند پروژه‌هایشان را زودتر آغاز و منتشر کنند.

خانواده کلینتون امیدوار است تا از تلویزیون و فیلم برای تاثیر بر فرهنگ و جامعه کنونی که هیلاری کلینتون این روزها خارج از دنیای سیاست به سر می‌برد، بهره ببرند.

آن‌ها در طرح‌شان قصد دارند بر داستان‌ها و موضوعات زنان متمرکز شوند. کمپانی تولید محتوا یکی از چندین فرصت‌ تجاری بالقوه‌ای است که هیلاری کلینتون ۷۱ ساله درنظر داشته است.

قبلا هیلاری کلینتون با «استیون اسپیلبرگ» برای تولید یک شوی تلویزیونی توافق کرده بود. آن برنامه با عنوان «ساعت زنان» اقتباسی است از کتابی در مورد فعالانی که برای حق رای زنان مبارزه کردند.

خانواده کلینتون با این کار، پا جای پای خانواده اوباما می‌گذارند. باراک اوباما رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و همسرش میشل یک کمپانی تولید با نام «Higher Ground Productions» راه‌اندازی کرده و با کمپانی «نت‌فلیکس» قرارداد امضاء کردند. اولین برنامه شوی اقتباسی آن‌ها نیز از کتاب «مایکل لِویس» با موضوع بروکراسی فدرال و نیز یک سریال درام درباره دنیای مُد بود.

تا زمانی که هنرپیشگانی همچون «رونالد ریگان» از شهرت هالیوودی خود برای پیش‌برد موفقیت‌آمیز حرفه سیاسی خود بهره بردند اما کمتر پیش می‌آید که فردی سیاستمدار، پس از سیاست به کاری دیگر روی بیاورد. با این حال کاندیداها سال‌هاست که برای جمع‌ آوری پول به هالیوود می‌روند به هر حال کلینتون پایگاه شاخص و قدرتمندی در بین هالیوودی‌هایی همچون «استیون اسپیلبرگ»، «جفری کاتزنبرگ» و «جِی جِی اِیبرامز» دارد.

او ابتدا بانوی اول ایالت آرکانزاس بود، بعد بانوی اول آمریکا شد. او همچنین سناتور نیویورک بوده و همچنین وزیر امور خارجه دولت اوباما.

هیلاری کلینتون دوبار برای کسب مقام ریاست‌جمهوری آمریکا مبارزه کرد. بار اول در سال ۲۰۰۸ که میدان را به باراک اوباما واگذار کرد و بار دوم در سال ۲۰۱۶ با فاصله‌ای نزدیک از دونالد ترامپ شکست خورد. او از سال ۲۰۱۶ یک کمیته اقدام سیاسی تشکیل داده و کتاب خاطرات خود را نیز به چاپ رسانده و منتشر کرده و به صورت مرتب هم به تورهای سخنرانی می‌رود.

هیلاری دایَن رادام کلینتون زاده ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷ در ایالت ایلینوی، سیاستمدار آمریکایی و نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ بوده‌ است که در مقابل رقیب جمهوری‌خواه‌اش دونالد ترامپ شکست خورد. او نخستین نامزد زنی است که توانسته به چنین جایگاهی در یکی از احزاب اصلی آمریکا برسد. او در دولت باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا، از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ به عنوان شصت و هفتمین وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا فعالیت کرد. کلینتون از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ به عنوان سناتور ایالات متحده از نیویورک، از ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ در دوره ریاست جمهوری شوهرش بیل کلینتون، به عنوان بانوی اول ایالات متحده و در دوره فرمانداری او از ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۱ و از ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۲ به عنوان بانوی اول آرکانزاس فعالیت کرده‌ است.


۱۳۹۸/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...