نسخه چاپی

مجیدی یكشنبه با تیم امید استارت می‌زند

مشكل فرهاد مجیدی برای حضور در تیم امید حل شد و تمرینات این تیم روز یكشنبه آینده با حضور بازیكنان تیم های لیگ برتری و دسته اولی آغاز خواهد شد.

به گزارش نما، بعد از اعلام نام فرهاد مجیدی از سوی حمید استیلی در یک برنامه تلویزیونی به عنوان سرمربی تیم امید دبیر کمیته ملی المپیک واکنش نشان داد و گفت فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید مشورتی با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نداشته است و این بر خلاف توافقات صورت گرفته است. بعد از این اعتراض مهدی تاج اعلام رسمی این خبر را به تاخیر انداخت تا شخصا با رییس کمیته ملی المپیک و وزرات ورزش و جوانان صحبت کند که این اقدام در روزهای اخیر صورت گرفته است و با توضیحات مهدی تاج، صالحی امیری و سلطانی فر برای حضور فرهاد مجیدی در تیم امید متقاعد شده اند.

اخبار ورزشی- چراغ سبز کمیته ملی المپیک و وزرات ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال به اطلاع فرهاد مجیدی رسیده و سرمربی تیم امید در حال تنظیم لیست برای شروع تمرینات تیم امید است و گفته می شود این تمرینات از یکشنبه آینده در تهران آغاز خواهد شد. قرار است فرهاد مجیدی برای شناخت بیشتر از بازیکنان تیم امید بازیکنان شاخص تیم های دسته اولی و لیگ برتری را در دو مرحله به اردو دعوت کند و بعد لیست نهایی را برای تمرینات و اردوهای بعدی گزینش کند.

۱۳۹۸/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...