نسخه چاپی

در آینده جایگزین سعید معروف پیدا خواهد شد

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان كشومان گفت: با بازیكن پروری كه در والیبال شاهد هستیم نباید نگران جایگزین سعید معروف باشیم.

به گزارش نما، رضا مومنی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در مورد عملکرد والیبالیست‌های بزرگسال در لیگ ملت‌های والیبال گفت: مطمئنا سخت‌ترین بازی تیم ملی بزرگسالان والیبال ما با فرانسه خواهد بود که بچه‌ها می‌توانند با انگیزه بالا در شهر اردبیل نتیجه بگیرند.

اخبار ورزشی- سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در مورد پیدا شدن بازیکنی با کیفیت سعید معروف در پست پاسور تیم ملی بیان کرد: تیم ملی نوجوانان در سال ۲۰۱۷ قهرمان جهان شد. ۴۰ درصد از اعضای همان تیم اسکلت تیم ملی والیبال بزرگسالان فعلی مان را تشکیل می‌دهد. اصلا نگرانی بابت جایگزین کردن بازیکنانی، چون سعید معروف نیست چرا که در همه پست‌ها در حال بازیکن‌پروری هستیم.

وی ادامه داد: بازیکنانی مثل پوریا فیاضی، سید محمد موسوی و امیر غفور خیلی خوب ظاهر شدند. عملکرد غفور در طول فصلی که در اروپا هم بود، خیلی عالی بود.

او افزود: موسوی با مصدومیتی که داشت، باز هم به شرایط ایده‌آل بازگشت. از نظر من موسوی و غفور در سال‌های گذشته جز بهترین بازیکنان ایران بودند.

مومنی در مورد حضور احتمالی شهرام محمودی در تیم ملی والیبال گفت: شهرام محمودی قبل از مصدومیت بازیکن خیلی خوبی بود. ممکن است با صلاحدید کاد فنی در کنار غفور به تیم ملی والیبال برگردد چرا که غفور در بازی‌های پیش‌رو ممکن است دچار خستگی زیاد شود. البته در کنار تمام صحبت‌ها باید اضافه کرد، بازی‌کردن در لیگ‌های معتبر اروپایی به بازیکنان ایرانی تجربه بالایی اضافه کرد.


او ادامه داد: فیاضی با شهرداری ورامین قهرمان لیگ برتر والیبال و آسیا شد و مجددا احیا شد. در کنار همه این‌ها امیر غفور عملکرد خیلی خوبی داشت و در نهایت باعث شد بازیکن‌ها در این دوره از رقابت‌ها عملکرد بهتری از خود ارائه دهند.

مومنی افزود: سعید معروف با تجربیات و پاس‌های خلاقانه‌اش باعث شد بازیکنان از توانایی‌های خود استفاده کنند و عملکرد خوبی داشته باشند. دیگر بازیکنانی، چون میلاد عبادی پور و علی شفیعی هم عملکرد خوبی داشتند. حضرت پور که قبلا در تیم ملی نوجوانان بود، به جای مرندی به تیم ملی اضافه شد و عملکرد فوق العاده‌ای داشت. او توانست خود را در تیم ملی تثبیت کرد.

۱۳۹۸/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...