نسخه چاپی

ترامپ: من از شاناهان نخواستم كه كناره‌گیری كند

در حالیكه برخی اختلافات ترامپ با شاناهان در خصوص مسئله ایران را علت كناره‌گیری سرپرست وزارت دفاع عنوان كردند، رئیس‌جمهور آمریكا اعلام كرد در این موضوع دخالتی نداشته است.

به گزارش نما، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته سه‌شنبه اعلام کرد درکناره‌گیری پاتریک شاناهان ، سرپرست وزارت دفاع آمریکا دخیل نبوده است.

اخبار بین الملل- او در جمع خبرنگاران اظهار داشت از شاناهان نخواسته است از نامزدی وزیر دفاع آمریکا کناره‌گیری کند.

ترامپ در پاسخ به پرسش خبرنگاران که پرسیده بودند در کناره‌گیری شاناهان دخیل بوده است، گفت: نه من از او نخواستم که کناره‌گیری کند.

وی همچنین در ادامه افزود کناره‌گیری شاناهان شرایط آمریکا را در خصوص مسئله ایران بغرنج نخواهد کرد.

در پی کناره‌گیری شاناهان گمانه زنی‌ها در خصوص علت آن آغاز شده است. عده‌ای انگشت اتهام را به سوی ترامپ و کابینه متزلزل او گرفتند و نسبت به نابسامانی در دولت آمریکا هشدار دادند. برخی نیز اختلافات ترامپ با شاناهان در خصوص مسئله ایران را علت کناره گیری سرپرست وزارت دفاع عنوان کردند. با این حال، گفته می‌شود علت اصلی کناره‌گیری شاناهان انتشار گزارش‌هایی از خشونت خانگی او مربوط به سال ۲۰۱۰ بوده است.


ترامپ پس از کناره‌گیری شاناهان، در پیامی توئیتری نوشت: «پاتریک شاناهان» سرپرست وزارت دفاع که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته تصمیم گرفته تا در مسیر تایید (در کنگره) قرار نگیرد تا بتواند زمان بیشتری را برای خانواده خود اختصاص دهد.

وی مارک اسپر، وزیر نیروی زمینی را به عنوان سرپرست جدید وزارت دفاع معرفی کرد.

پاتریک شاناهان روز گذشته [سه شنبه] از نامزدی برای پست وزارت دفاع آمریکا کناره‌گیری کرد. این رویداد پس از آن رخ داد که گزارش‌هایی از خشونت خانگی میان او و همسر سابقش در سال ۲۰۱۰ منتشر شد.

۱۳۹۸/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...