نسخه چاپی

آذری: بازیكنان سرباز به ذوب آهن بر‌می‌گردند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: بازیكنان سرباز ما كه به تراكتورسازی تبریز رفته بودند تا سه روز یگر به جمع ما اضافه خواهند شد.

به گزارش نما، سعید آذری در مورد وضعیت تیم ذوب آهن در زمان نقل و انتقالات و حفظ بازیکنان فصل گذشته، گفت: فکر می‌کنم اولین وظیفه سیستم مدیریتی در این بحث حفظ نیروی انسانی خود است. منابع انسانی از جمله دارایی‌های با ارزش مجموعه هستند و باید حفظش شوند و من هم به عنوان مدیر وظیفه داشتم که بازیکنان تیم را حفظ کنم. در حال حاضر فقط دو بازیکن ( مظاهری و حسینی) از تیم ما جدا شده‌اند و با سه بازیکن دیگر در حال مذاکره هستیم تا آنها را حفظ کنیم.

اخبار ورزشی- وی افزود: شرایط ذوب آهن با سایر تیم‌ها متفاوت است زیرا ما تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید از اعتبار فوتبال‌ کشورمان در عرصه بین‌المللی دفاع کنیم. از سویی دیگر فقط تا ۱۲ تیرماه فرصت داریم که فهرست بازیکنان‌مان را در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا ثبت کنیم. باید از درایت هیات مدیره و مدیرعامل کارخانه جناب مهندس یزدی‌زاده تشکر کنم که شرایط را طوری رقم زدند که اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم.

آذری در مورد اینکه وضعیت کدام بازیکنان با ذوب آهن هنوز مشخص نشده گفت: در حال حاضر مشغول مذاکره با نژاد مهدی، محمدباقر صادقی و اوساگونا هستیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد وضعیت سه بازیکن سرباز حاضر در تراکتورسازی عنوان کرد: با جناب زنوزی صحبت کردم و مشکلات آنها نیز حل شد. باید از جناب سهرابی مشاور ورزشی زنوزی و همچنین جناب خاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران تشکر کنم.باید از حس میهن پرستی دوستان‌مان در باشگاه تراکتورسازی تشکر کنم که شرایط را برای بازگشت سریع‌تر اسماعیلی‌فر، مهدی زاده و احسان پهلوان مهیا کردند. این بازیکنان حداکثر تا سه روز دیگر و قبل از شروع تمرینات به جمع ما در اصفهان ملحق خواهند شد.

وی در مورد خرید بازیکنان جدید گفت: هر بازیکنی را با نظر علیرضا منصوریان سرمربی محترم تیم جذب می‌کنیم فهرست هر تیم فقط ۱۸ بازیکن بزرگسال دارد و با بازگشت بازیکنان سرباز و ماندن بازیکنان فصل گذشته فکر می‌کنم دو جای خالی دیگر در فهرست داشته باشیم. باید ببینم که منصوریان می‌خواهد آن دو جای خالی را حفظ کند یا با جذب بازیکن آنها را پر کند.

مطلب پیشنهادی
بهترین قیمت تورهای استانبول همراه با مشاوره رایگان در علی‌بابا

بهترین قیمت تورهای استانبول همراه با مشاوره رایگان در علی‌بابا

آذری در مورد وضعیت درخواست غرامت از کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در نامه اولیه‌ای که کنفدراسیون آسیا به ما داده اعلام شده که غرامتی به ما پرداخت نمی‌شود زیرا ما میزبان بوده‌ایم و خودمان هم این کشور را برای میزبانی انتخاب کرده بودیم با این حال پیگیری‌های ما ادامه خواهد داشت.


۱۳۹۸/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...